johnhell Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hvordan vil en Rockford 4.6 X og Morel Tempo 6 spiller sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 huff.. ikke bland crap rf og konge morel da :P men fra spøk til alvor, det vil sikkert funke helt greit.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ja, kjøpte nettopp disse Morel Tempo 6 til å ha i framdørene, og Tempo 5 til bakdørene. Og så kan jeg få denn Rockforden meget billig av broren min, så jeg tenkte å prøve den ut i bilen. Har også en Dynaudio sub så jeg tenkte å legge i. Skulle få disse for 500kr total, så jeg tenkte det ville kicke opp litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 er bedre med RF amp enn ingen amp hvertfall :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ja, det var det jeg tenkte. Så når økonomien øker, så får jeg heller kjøpe noe bedre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 En ting til, hvordan finner jeg ut om det er delefilter innebygget i denne? Jeg fant en manual på nettet, men fant ikke ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 følger vel med filter til morel høytallerne :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 En ting til, hvordan finner jeg ut om det er delefilter innebygget i denne? Jeg fant en manual på nettet, men fant ikke ut av det. Om det er delefilter står det sannsynligvis HPF eller LPF og HZ en eller annen plass på forsterkeren. Som oftest i nærheten av signalinngangene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg