GammelVolvoVenn Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei, jeg har en Golf Rallye med G60-lader. En gang i fremtiden tar kanskje laderen kveld. Hvem vet? Etter føre var-prinsippet har jeg begynt å samle deler til en turbokonvertering. Jeg fikk dette grenrøret "kastet" etter meg. Det har vært sveiset og slipt, og da har delenumret kommet bort :-( Er det noen som kjenner det igjen? Det er ikke fra 1,6-dieselen iallefall. Kanskje en tdi eller 1,8T? Så vidt jeg vet passer vel ingenting på min 8V-motor, men det hadde vært kjekt å vite hvor manifoilen kommer fra! Help! Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Hva er delenummeret? Du finner lett ut hva det er til om du har det? Laderen tar kvelden? Hva med å gjøre som du skal, og overhale den før den tar kvelden? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 takk for den polo classic, hadde du lest det jeg har skrevet, så står det at delenummeret er slipt vekk. Og ja "jeg gjør det jeg skal gjøre" og vel så det. Jeg har overhalt min G60-lader og plukker den i biter etter hver sesong for å inspisere etter sprekker eller andre svakheter. MEN jeg har likevel ingen garanti for at laderen holder. Derfor dette med turboladeren! Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg