biloholiker Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Hvis bilen er "vraket" skal det være umulig å gjøre om på det, i værste fall kan vedkommende som skrev ut vrakmeldingen bli straffet. Det er strenge regler for å skrive vrakmelding og staten er ikke særlig samarbeidsvillige når noen har brutt reglene. Det vil ikke gå utover deg på annen måte enn at du sansynligvis må levere fra deg bilen. Det er ikke bilsakskyndige som avgjør dette, men toll og avgiftsdirektoratet. Ikke sett igang med bilen før du har papirene i hånda ihvertfall. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 mye betaler du for de felga smukken?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Polardego skrev: Får sette på VW-merker jeg da... :roll: Fiestan din var grisetøff! Det er skikkelig bil som skiller seg ut og jeg har trua på den bilen din! Lykke til. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Skjer ikke så mye enda her, men "Mahle" felgene er ankommet til en kompis i Tyskland... :) De så veldig bra ut, men han mente at det var feil bolter... Får se på det selv. Vurderer også fargebytte siden jeg synes den gulfargen er vel gul for min smak... Vant en auksjon på ebay på noen andre felger også, så da har man litt og velge i... :happyhappy: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 ian bli tøft det herre... mn du må springe på mekk å kjøpe deg en sånherre Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Da har jeg "forhåpentligvis" kommet til enighet med forrige eier ang. pris. Det hadde seg nemlig slik at bilen var registrert som "vraket" hos Biltilsynet, så jeg måtte frakte bilen ned til dem for å faktisk vise at bilen eksisterte. Men jeg fikk jo endel ekstra utgifter pga dette. Så nå håper jeg at tidligere eier er fornøyd og at jeg kan på begynne prosjektet for fullt i sommer. Jeg er litt usikker på om jeg skal beholde fargen og hvilke andre Fordfarger som kler denne. Har også handlet inn et 75/50 senkesett med dempere til denne. Er egentlig til Mk2, men Mk2 er vel kun en faceliftversjon av Mk1? Noen som vil arrestere meg der? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Heidu. Tøff bil du har valgt denne gangen :) Store menn med små biler er tøfft. Sikter til meg selv også..hehe Det står en usedvanlig hel og fin Mk1 Fiesta på min lokale hugger,hvis det var noen detaljer du skulle trengt. Er vel siste utgaven av den første.Ser littegranne nyere ut,med svarte detaljer etc. Usikker om den også kalles MK1. Send en PM hvis du skulle trengt noe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Disse her er SÅ gromme. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 millhouse skrev: Heidu. Tøff bil du har valgt denne gangen :) Store menn med små biler er tøfft. Sikter til meg selv også..hehe Det står en usedvanlig hel og fin Mk1 Fiesta på min lokale hugger,hvis det var noen detaljer du skulle trengt. Er vel siste utgaven av den første.Ser littegranne nyere ut,med svarte detaljer etc. Usikker om den også kalles MK1. Send en PM hvis du skulle trengt noe Kan gjerne sende meg et bilde av den om du har, så ser jeg det med en gang. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg tror jeg har bestemt meg for farge, istedet for å beholde den gamle gule fargen så kommer jeg til å velge en annen variant. Samme fargen som det var på denne Poloen her, Gul perlemor... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Grisefett!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Du?? Ford?? Jaja... Da kan jo alt skje! Hehe! Grattis i allefall! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Så da skal Colour Concept stola til Polo'n inn der?? Med tanke på fargen... :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Stola er solgt Mikkel. Er enda usikker på fargen, mulig det blir noe helt annet. Kommer til å begynne med denne om ikke alt for lenge. Har en 1600 Kent motor på lur også, så det blir litt mer futt... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 skal MYE til for å drepe disse.. ^^ har hatt en selv som tok meg lenge å drepe.. :P Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg