grzzlly Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg lurer på å kjøpe meg en golf 3 og lurer derfor på det med km stand. Hvor langt pleier golfer å gå? En jeg er litt interrisert i er denne, mener dere denne er gått langt når den er gått 210000? Og hva burde jeg passe på hvis jeg skulle handle denne bilen? med tanke på at den er litt styla og sånn. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er en bekjent sin bil det der og de gangene jeg har sett den så har den sett bra ut.. aldri kjørt den, men aldri hørt at han har hatt noe problemer med den :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
experten Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jeg hadde ikke kjøppt en bil som har gått så fryktelig langt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grzzlly Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 mener du altså at en golf som er gått 210000 km ikke er verdt å kjøpe? trodde ikke det var så fryktelig langt på en golf... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 pft, hvis bilen er blitt bra behandlet og servicer fulgt opp ser jeg ikke noen grunn til å ikke kjøpe biler med høy kilometerstand. Har en kamerat med BMW som er gått i overkant av 250k km, den er kjempegod og har ikke noen spesielle problemer.. men det skal sies at forrige eier spiller en stor rolle her :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg