Joshh88 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 har nettopp kjøpt ny brukt forgasser til min golf 2 84 modell 1.3 l.. men problemet er at når jeg skal starte den så kommer det bensin opp av forgasseren, den oversvømmes.. på den nye forgasseren er det to ledninger som ikke var på min gamle.. kan det ha noe med det å gjøre? noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre med problemet?? på forhand takk:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 anyone??:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ingen som vet noe? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 En forgasser er ikke bare-bare... ;) Men har du Haynesboka? Der finner du jo alt om forgasseren. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ja har det:P men er ikke alltid like lett å forstå hva som står i den:P hehe.. men tingen er at jeg har kjøpt en polo forgasser, som da passer på en 1,3l golf( har haynes manual til polo også) men den forgasseren hadde to ledninger som den gamle gasseren ikke hadde.. kan det ha noe med saken å gjøre?:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Kan det være en såkalt elektrisk forgasser? Mener å huske at jeg hadde no sånn skjit på en Sierra en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 hmm.. sikkert:P hehe.. er ihvertfall med vannchoke?.. hva enn nå det er? :P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 antagelig så er det flottørventilen din som ikke tetter. ta den ut. gjør rent, sjekk funksjon, sett sammen , tut og kjør.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg