wanna-b Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ingen proff produkter, men gode priser på nesten alt du finner her MEGUIAR`S under bilpleie. Trekk fra litt på prisen, kan f.eks nevne Clay med lube 249,- Wash mitt 149,- Water Magnet Drying Towel 199,- Step 1, 2 og 3 149,- per stk (lakkrens, polish og wax) PM for ytterligere 10% på prisen... Kan slettes hvis det blir for reklamete ;) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Tøft :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Får bedre prosenter samt bedre produkter andre steder, så dette er for meg lite interesant :) Sorry.. måtte bare... Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Får bedre prosenter samt bedre produkter andre steder, så dette er for meg lite interesant :) Sorry.. måtte bare... Så del det med oss? Eller mente du bare å skryte? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 MYe bra :D mulig jeg kontakter deg senere. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Pm sendt:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srt87 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Dyrt da! Jeg får Clay med lube for 150,- :O Siter Mitsubishi Carisma 96 - Kræsjet Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Wash mitt koster bare 110.- på bilxtra:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har fått spørsmål om frakt av varer. Jeg jobber som ekstrahjelp på Bauhaus (stort varehus i Drammen/lier), vi frakter ikke varer, desverre :) Merk; Jeg prøver ikke å selge produktene våre, jeg kunne ikke brydd meg mindre hvor dere handler, hehe, prøver bare å hjelpe! Om dere vet om en annen butikk som selger nøyaktig samme produkt til en bedre pris, så ta med bevis (kunde-/reklameavis, utskrift fra internett el.) og få varen 12% billigere enn konkurrentens pris hos bauhaus. Dyrt da! Jeg får Clay med lube for 150,- :O Kan jeg også få? :D Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Så del det med oss?Eller mente du bare å skryte? Litt begge deler :) Scandic Shine AS Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Litt begge deler :) Scandic Shine AS Jeg mente å dele rabattene dine da, slik som jeg gjør ;) Poenget mitt var ikke å vise dere hvor gode priser jeg får på arbeidsplassen min! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Jeg mente å dele rabattene dine da, slik som jeg gjør ;)Poenget mitt var ikke å vise dere hvor gode priser jeg får på arbeidsplassen min! Det var derfor jeg skrev "Måtte bare..." Direkte skryt var det vel ikke kanskje.... eller kanskje det var det... hehe. Konklusjonen er bare det at det faktisk blir rimeligere for meg og kjøpe bedre produkter. (Altså bedre enn Meguiars, og atpåtill billigere) Det er altså JEG personlig som synes disse produktene er bedre enn Meguiars og sitter altså ikke med testresultater. Har prøvd både Meguiars/Pinnacle/Chemical Guys/DP/Optimum ++ og jeg fant fort ut at det vat Chemical Guys jeg i hovedsak likte best. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Men spm mitt er da, får vi se noe til disse rabattene dine? ;) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Tror nok Gigaflow mener at produktene hos Scandic er bedre og billigere (uten rabatt) enn produkter fra Meguiars (m/rabatt). Som jeg forsåvidt også er enig i:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Det er bare jeg som blander litt her, trodde det var Gigaflow som fikk clay med lube til 150,- på scandicshine! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg