Gå til innhold

Meguiars på bauhaus! :)

Ranger emnet


wanna-b

Anbefalte innlegg

Ingen proff produkter, men gode priser på nesten alt du finner her MEGUIAR`S under bilpleie.

Trekk fra litt på prisen, kan f.eks nevne

Clay med lube 249,-

Wash mitt 149,-

Water Magnet Drying Towel 199,-

Step 1, 2 og 3 149,- per stk (lakkrens, polish og wax)

 

PM for ytterligere 10% på prisen...

 

Kan slettes hvis det blir for reklamete ;)

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått spørsmål om frakt av varer.

Jeg jobber som ekstrahjelp på Bauhaus (stort varehus i Drammen/lier), vi frakter ikke varer, desverre :)

Merk; Jeg prøver ikke å selge produktene våre, jeg kunne ikke brydd meg mindre hvor dere handler, hehe, prøver bare å hjelpe!

 

Om dere vet om en annen butikk som selger nøyaktig samme produkt til en bedre pris, så ta med bevis (kunde-/reklameavis, utskrift fra internett el.) og få varen 12% billigere enn konkurrentens pris hos bauhaus.

 

 

 

Dyrt da!

 

Jeg får Clay med lube for 150,- :O

 

Kan jeg også få? :D

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente å dele rabattene dine da, slik som jeg gjør ;)

Poenget mitt var ikke å vise dere hvor gode priser jeg får på arbeidsplassen min!

Det var derfor jeg skrev "Måtte bare..."

 

Direkte skryt var det vel ikke kanskje.... eller kanskje det var det... hehe.

 

Konklusjonen er bare det at det faktisk blir rimeligere for meg og kjøpe bedre produkter. (Altså bedre enn Meguiars, og atpåtill billigere)

 

Det er altså JEG personlig som synes disse produktene er bedre enn Meguiars og sitter altså ikke med testresultater.

 

Har prøvd både Meguiars/Pinnacle/Chemical Guys/DP/Optimum ++ og jeg fant fort ut at det vat Chemical Guys jeg i hovedsak likte best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår