matsby Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 har ikke så mye peling på anleg men hva synest dere om dette oppsete her? Pioneer DEH Fusion NV-SW12 2 stk Fusion NV-CMST1 Fusion PP-AM10001 2 stk kom også med tips til andre anleg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 det vil funke bra det dær :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 kanskje litt svake forsterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 de er nok noe svake ja, men vil nok drive ganske så greit fordi. ellers er det jo Fusion PP-AM20001 innen fusion som er knoppen til de subene (1stk pr. sub) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 de så greie ut siden subben kan kobles i 1 ohm hver:) om ikke det overskrider lommeboka hans da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Fusion er jo ikke akkurat det beste du får, heller litt under middels, så ikke ha for store forhåpninger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 er LANGT bedre enn dynabel da :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 men bortsett fra dette oppsete der har dere noen andre anbefalte anleg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hva lyd er du ute etter da? maks bass? fin lyd? myke eller skarpe diskanter, maks pris? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 En Fusion NV-AM25001 monoblokk som driver 1 stk Fusion NV-SW15 basselement, samt ett Fusion NV-CMST1 3 veis frontsett er en tøff kombinasjon som spiller bra. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hva lyd er du ute etter da? maks bass? fin lyd? myke eller skarpe diskanter, maks pris? er ute etter bass men ikke alt for mye,skal kunne høre sangen også ikke bare bassen. maks pris blir vell maks 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ta kontakt med auto bilstereo da.. :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 er LANGT bedre enn dynabel da :p hør på den selverklærte verdensmestern på bilforumet...du er helten min ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 er på langt nær noen verdensmester, men har hørt en god del fusion og en god del dynabel og valget er ganske enkelt :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 er på langt nær noen verdensmester, men har hørt en god del fusion og en god del dynabel og valget er ganske enkelt :) det nekter jeg å tro! å kunne generalisere på den måten tyder på uvitenhet, eller merkeavhengighet, hvor sistnevnte er definitivt noe jeg har fått inntrykk av gjelder deg, og en del andre av de mest aktive her inne som kommer med "nøytrale" uttalelser...' (jeg selger forøvrig begge deler) jeg har og hørt en del av begge deler, og mitt generelle tips er at man bør styre unna de rimeligste seriene til fusion. hovedsakelig pga dårlig holdbarhet (som i at de tåler lite før det er slutt på moroa) og at det låter veldig anstrengt ved litt pådrag. frontsettene til dynabel er heller ikke spitzenklasse, men låter betraktelig mer balansert og behagelig (innenfor samme prisklasse). går man derimot opp noen hakk på prisstigen vil fusion være hyggelige produkter. hva angår forsterker gleder jeg meg til fusion (og svært mye annet) lager like vellydende, og kraftige forsterkere som dynabel til den prisen, og attpåtil pakker det inn i et like trivelig og stilrent chassis... :chatchairs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg