mb_w201 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Testa dette produktet på a4'n min i dag. Brukte orange pute på roterande maskin. FØR: Etter: Syns det blei bra eg. Fjerna masse swirls. Blankt panser ;) Siter 92 230e x-98 Audi A4 1,8tq x-93 omega 2,0 x-92 190e 1,8, x-90 190e 2,0 x-85 rekord 2,0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Så nydelig ut det der! ;) Har selv lekt meg endel i dag med bl.a 106ff, den er deilig å jobbe med :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ser jo meget bra ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Velkommen til Menzerna gjengen ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg lurer også på å prøve denne da jeg har noen vaskeriper her og der, har nanoklarlakk. Men vil det bli bra med flex maskin og den myke autoglym puta? Hastighet på maskin? Er dette middelet kun for fjærning av swirls? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Du bør kjøre på ca 1200-1800 prm på flexn. Middelet fjerner swirls og etterlater overflaten i høy glans. Beskytter ikke. Må legges på en voks til slutt. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg lurer også på å prøve denne da jeg har noen vaskeriper her og der, har nanoklarlakk. Men vil det bli bra med flex maskin og den myke autoglym puta? Hastighet på maskin? Er dette middelet kun for fjærning av swirls? Det vil bli mindre jobb med hvit css pad enn med den myke AG puta (s/m160?). Har testet begge to og AG puta har mindre cut enn css pad`n. Hvis du skal bruke AG pute kan du jo prøve den som er hakket grovere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Fikk denne i posten i dag og gleder meg til å prøve den. Synes resultatet ble veldig bra siden det er så lite slipe effekt i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg