Huse Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 hei. noen som vet hvordan man stopper km telleren? må det et digital meter til eller kobler man bare ut vaieren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 *host*bakerekontaktpågirkassa*host*host* Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Mener å ha hørt at man kan ta ut en sikring til speedoen, Men da mister du speedoen da. Er ikke helt sikkert. Broren til en kamerat gjorde dette mener jeg. CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by _GTi_ hei. noen som vet hvordan man stopper km telleren? må det et digital meter til eller kobler man bare ut vaieren? ta ut den koblinga som sitter inn på gir kassa di.. da har du turteller med ikke km teller, spylte litt hardt ned i motor rommet når jeg tok motor vask på den, så den løsna så vidt, kjørte ikke lenge med det, da det var no jævelig irriterende å ikke vite hor fort jeg kjørte... og tankt måleren din går litt sånn som om den er på speed... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by taxidriver ta ut den koblinga som sitter inn på gir kassa di.. da har du turteller med ikke km teller, spylte litt hardt ned i motor rommet når jeg tok motor vask på den, så den løsna så vidt, kjørte ikke lenge med det, da det var no jævelig irriterende å ikke vite hor fort jeg kjørte... og tankt måleren din går litt sånn som om den er på speed... Har ikke hatt problemer med tankmåleren etter utkobling er utprøvd.. :rolleyes: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Man gjør da ikke slikt..............:rolleyes: :D :D :D :D Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Tankmålern eller?? Sett bilen i 5gir, og kikk på turtellern, den går likt med speedo'n i 5gir. Trenger ikke vite hvor fort en kjører vel.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by taxidriver spylte litt hardt ned i motor rommet når jeg tok motor vask på den, så den løsna så vidt, kjørte ikke lenge med det, Jeg trur også du spylte litt hardt nedi der.. hahahaa Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFloyd Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Finnes jo folk som kan skru tilbake for deg da, hvis du har behov for det. Koster somregel en 1000-1500 spenn, men det er billigere en å betale seg ihjel på forsikring. Siter - '90 200sx - '95 Golf 3 Pink Floyd Edition (borte) - '86 Micra, egentlig søstern's men jeg må skru (spiker) - '83 Sierra Oppbrukt og vraket (spiker) - '68 142 Ble aldri kjørbar, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by PinkFloyd Finnes jo folk som kan skru tilbake for deg da, hvis du har behov for det. Koster somregel en 1000-1500 spenn, men det er billigere en å betale seg ihjel på forsikring. Sånne folk finnes jo, men det er jo gratis å bare *host* *host* (ta ut kontakten )*host* :D og visst du har turteller blir du vant til detta.... :D Alt blir en vanesak! Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by taxidriver ta ut den koblinga som sitter inn på gir kassa di.. da har du turteller med ikke km teller, spylte litt hardt ned i motor rommet når jeg tok motor vask på den, så den løsna så vidt, kjørte ikke lenge med det, da det var no jævelig irriterende å ikke vite hor fort jeg kjørte... og tankt måleren din går litt sånn som om den er på speed... Ikke kom å si du bryr deg om hva som står på speedometret.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by borabora Ikke kom å si du bryr deg om hva som står på speedometret.... :D Det viktigste er jo å vite at man kjører fort nok.... Bare å legge seg med god margin det.........:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Det viktigste er jo å vite at man kjører fort nok.... Bare å legge seg med god margin det.........:D Det gjør han... Tro meg. :rolleyes: :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by borabora Det gjør han... Tro meg. :rolleyes: :D Godt........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg