Meling- Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei, har nylig instalert stort anlegg i bilen. og alt har virka veldig bra. Men nå di siste dagene har det begynt og kødde. Alt av lys flimrer, til og med frontlyktene. Selv om anlegget ikke spiller. men den er ikke noe problem og starte for de om. men defaen virker heller ikke nå. litt små skummelt. Noen som har vert borti det før? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Nytt batteri + kondensator. Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 kansje ny dynamo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 kom ut i dag så ville den ikke starte. helt død. så satte jeg på laderen og fikk starta den. Kjørte en tur og fikk lada det helt opp i følge måleren. Etterpå var det ikke noe problem og starte den igjen. Kobla fra strømen til anlegget og. Men nå når jeg kom hjem og stoppa den og prøvte og starte bare for å sjekke så er den helt død. 0 lys osv. Så dynamoen er jo fin da. Kan ikke ha noe med anlegget og gjøre for det er koblet fra. Og batteriet er også fint da. Er nok dårlig kontakt noen plass. Er det andre plasser enn polene på batterien jeg bør sjekke ? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Nei, batteriet er ikkke nødvendigvis bra. Det går alltids bra og ladde det opp. Men det vil antageligvis ikke holde på strømmen som det skal. Så monter kondensator, funker det uten at det tapper seg så er det ok. Hvis ikke, nytt batteri. Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 montere kondensator på krestsen som jeg kobla fra i dag tidlig? Har jo ingen mening det :P Men det viser helt fult på voltmeteret i bilen. Men plutselig så er det dødt når jeg vrir om nøkkelen igjen. 0 lys i dashbord osv Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg