Shadow_iX Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Null stress hvis du finner en spiller med optisk utgang og instillingsmuligheter som den jeg har nå med USB....Jeg vil heller ha den lydkvaliteten jeg har nå og ha med CDer enn å kunne lagre allskens musikk evver made på en minnepenn. Lydkvaliteten er første pri. Du har mage "lossless" formater som er ute å går nå, hva med å bruke ett av de? Om spilleren støtter så bra format da... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jo men MP3 suger jo da!!!!! ER MEGET skeptisk til komprimert lyd. Du kan ikke komprimere noe å tru at alt fortsatt er der. Og CDspilleren min er ikke no slik fancy usbspiller, å det å kjøpe en ny en som er like god med USB veit jeg ikke om går an. Jeg mener den koster 14laken og spiller ikke MP3 i det heletatt. De har spart seg for mp3 tullet som ikke er godt nok og heller putta i optisk utgang slik at en ikke får problemer med støy i signalkabler eller tap av lydkvalitet. Men hvis dere mener at jeg ikke taper noe lydkvalitet og at det går an å integrere en hardisk inn i mitt system så skal jeg vurdere det, men jeg vil i utgangspuktet ha noe som kan monteres fast i bilen og som bevarer CDne i lang tid.(eller vaffal lengre:D) Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 er faktisk en kjent sak.. at cdskifter til den spilleren din, det låter bedre enn selve spilleren ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 er faktisk en kjent sak.. at cdskifter til den spilleren din, det låter bedre enn selve spilleren ;) FOR REAL?!?!?! Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 jupp.. dette er faktisk blitt testa.. ALDRI prøvd selv, men mener at fleischer gjorde det en gang :) kan høre me en kompis som har testa og har den skifteren i bilen Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 jupp.. dette er faktisk blitt testa.. ALDRI prøvd selv, men mener at fleischer gjorde det en gang :) kan høre me en kompis som har testa og har den skifteren i bilen Please do:kiss Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg