Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hvor i Norge får jeg tak i "list" til bakluka?????? Sånn som på bakenden til Rayander! :) Finnes den et sted i Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 noen som vet hvor jeg kan lete??? Vet ikke hvor jeg skal lete... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 har ikke funnet noe sted i norge..men du får dem til en rimlig pris på ebay =) Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 ædda bædda ...... :crazysant: :assman :uhhmmwhat?: :hammer :bump :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 BsBildeler har den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 det er mye mulig men jeg bestilte min via Racing24.de tror jeg det.... var en kollega av meg som bestilte det sammen med noen andre deler han skulle ha. men ja denne gjør seg godt bakpå hekken for den som ikke vil ha den "store" spoiler løsningen bak.. limes bare rett ned på og sitter som fa****n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 ædda bædda ...... :crazysant: :assman :uhhmmwhat?: :hammer :bump :ass: Du er trivelig du!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 BsBildeler har den ;) Tusen takk Jonas! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Da er den bestilt!!! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg