Kaasin Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Lurer på hvilke dekkbredder som går bra på en 7tommers felg? Hva er det vanligste og det breieste osv.. Mvh Kaasin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 205 eller no. Kan vel få på 215 og, men begynner å bli mye gummi på tynn felg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 225/235 er ingen problemer på 7 toms felg, men da kommer det an på hvilken profil du skal ha, men det er jo bare å gå inn på forskjellige sider som selger dekk, så står det vel oppgitt hvilke felgbredder som er anbefalt til dei forskjellige dekkbreddene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jeg har 318/75 på 7" felg.. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 7"= ca 180mm jeg har 205/45 på 7" felg og det er på grensen tror jeg. dekket blir da 2,5cm breiere enn felgen, og med så lav profil blir det knapt. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg