Nytern Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Alle har da vel slitt litt i starten? Alle firmaer må jo starte en plass. Det har MTS erfart. Når man får endel bestillinger for dag, går det ofte i surr i et nytt firma. Men etter ett år f.eks har dem kommet seg opp å har bedre styr på alt. Har troen på at MTS vil forbedre seg i fremtiden jeg. (Har aldri handlet av dem selv, men). Da får du handle der neste gang du trenger noe da så får vi se hvor forståelsesfull du er når du har venta på varen din i månedsvis etter å ha forhåndsbetalt:popcorn Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Har igrunnen ikke behov for å handle på MTS enda.. Men skjønner hvor du vil.. Har sett flere her på forumet som snakker dårlig om MTS, men som trådstarter sier, kommer dem jo til å forbedre seg. Handler forresten ikke på plasser der jeg må forhåndsbetale. Finnes jo oppkrav. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Liker ikke å betale forskudd så jeg hadde ikke handla med et ukjent firma som krevde det. Nå som jeg ser alt rotet med MTSautopart er jeg glad for at jeg ikke er en av di som ikke får varene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Liker ikke å betale forskudd så jeg hadde ikke handla med et ukjent firma som krevde det. Nå som jeg ser alt rotet med MTSautopart er jeg glad for at jeg ikke er en av di som ikke får varene sine. Tror du dessverre har misforstått litt her. Det er ingen som ikke får varene sine. Problemet er at leveringstiden på enkelte varer har vært ekstremt lang. Når det gjelder forhåndsbetaling, så er dette noe som vil bli endret i fremtiden. Kan hende vi tar et depositum på varer som må spesialbestilles, men det er noe vi vil finne ut etterhvert. Frem til alt er ordnet rundt leverandører o.s.v, ligger det kun varer som vi har tilgjengelig på lager på våre nettsider! :thumb Vi tar selvfølgelig selvkritikk for det som har skjedd, og kommer med nye løsninger slik at slike ting ikke skal skje for fremtidige kunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hva med alle sakene dere har hos forbrukerrådet nå da? Er jo komt inn et titalls med klager på dere iflg mine kontakter. Lyst å uttale dere? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hva med alle sakene dere har hos forbrukerrådet nå da? Er jo komt inn et titalls med klager på dere iflg mine kontakter. Lyst å uttale dere? Hei, Det kan hende det har kommet inn mange klager til Forbrukerådet, og det er heller ikke så rart siden det dessverre er mange kunder som ikke har kommet i kontakt med oss. Så vidt vi vet er "alle" disse klagene basert på gamle saker. Det er ikke mange klager som har kommet til oss, men det betyr jo ikke at de ikke har blitt sendt til Forbrukerådet. Som vi har sagt flere ganger tidligere, så beklager vi at vi ikke har vært veldig tilgjengelig på telefon. Siden vi fortsatt kan være litt vanskelig å få kontakt med, prøver vi så godt vi kan å ha fortløpende kontakt med våre kunder. Det er ingen kunder som skal være redde for å ikke få pengene eller varene sine tilsendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Kanskje lurt å konsentrere seg om å rydde opp i fortiden før man pusher videre? Bare en tanke.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kanskje lurt å konsentrere seg om å rydde opp i fortiden før man pusher videre? Bare en tanke.. Det er en meget god tanke. Det er derfor vi nå kun selger produkter som er på lager. Ta en titt innom vårt ryddesalg!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg fikk tlf fra MTS autopart for en månedstid siden da de fortalte at xenon -kitet jeg hadde bestilt var "underveis". Dette bestilte jeg i begynelsen av desember i fjor. jeg at jeg ville ha pengene tilbake og dette var da helt greit. Men jeg måtte vente 3-4 uker før jeg kunne få noe penger. Og de kunne ikke overføre 1200 kroner som kitet kostet. De måtte dele opp beløpet i to eller tre deler som jeg skulle få etterhvert. Har fremdeles ikke sett noe til pengene..! Useriøst firma mener nå jeg.. Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 TSX: Send inn klage til forbrukerrådet, de har en større sak nå på MTS og trenger alltids mer folk som er misfornøyd. Det oppfordrer jeg alle andre til å gjøre også som har problemer med firmaet. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXNCCC Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 MTSautoparts tilbyr oss en tjeneste som ikke veldig mange andre i Norge gjør. De lever med et totallager av det meste til forskjellige bilmerker, samt ekstra utstyr og multimedia. Og da mener jeg at når de først går ut å unnskylder seg og prøver å ordne opp, så burde de få en sjangse til å gjøre det uten at dere kommer med drit mot de hele tida. Siter Mitsubishi Eclipse GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjort Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 JO, greit nok det. Men det skjer jo ingenting... Begynner å bli lei av å vente på varene mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjort Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Når det gjelder xenon kit, så har jeg trua på Haugland.biz..noen som har handla der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 JO, greit nok det. Men det skjer jo ingenting... Begynner å bli lei av å vente på varene mine... Send en PM, så skal jeg sjekke hvordan det ligger an med Xenonkittet ditt. De aller fleste kittene er sendt ut nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 TSX: Send inn klage til forbrukerrådet, de har en større sak nå på MTS og trenger alltids mer folk som er misfornøyd. Det oppfordrer jeg alle andre til å gjøre også som har problemer med firmaet. Hva er grunnen til at du gjør alt du kan for å ødelegge for vår bedrift? Det er i hvertfall ikke i din interesse å hjelpe kundene med å få varene sine. Du skriver kun negative ting, og leser tydeligvis ikke hva vi skriver tilbake. Hvis du har handlet noe, så fortell gjerne oss og andre om din opplevelse. Hvis du ikke har kjøpt noe, så la heller de som har handlet komme med sine tilbakemeldinger. Hva slags sak er det du snakker om som forbrukerrådet har på oss? Forbrukerrådet er kun en nøytral part som jobber med å løse saker. De gjør ingenting annet enn å være en mellompart mellom oss og kunde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg