SylteRacing Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Mercedes 190E 2.3 · EU-godkjent til nov. 2005. · mye nytt… · 17” AMG felger m/nye 225 dekk. · nye piggdekk på 15” alu. · godkjent senka m/gul Apex. (står i vognkort) · automat med sportsprogram. · 136hk · sentrallås · servo · takluke · EBC bremser fra 2.3 16V · 85/86 mod. 223.000km · 89 mod 230E motor og gir, ca 150.000km · Flott ungdomsbil! PS: feil dato på kameraet mitt.. 37000,- Tlf 98049959 Er ikke så ofte på nett,så ring el. sms hvis intersse! Siter MB190E 3.0-24V TIC MB300TE Audi A4 Avant 1.9TDI Quattro http://www.powerpp.no - http://www.estuning.no - http://sylteracing.googlepages.com/home Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hva slags 190 var det opprinnelig? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SylteRacing Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 en vanlig 2 liter. Siter MB190E 3.0-24V TIC MB300TE Audi A4 Avant 1.9TDI Quattro http://www.powerpp.no - http://www.estuning.no - http://sylteracing.googlepages.com/home Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by SylteRacing en vanlig 2 liter. Den som står i nå er en 2,3 8v sant? Mye som må byttes for å få ned i en 2,3 16V? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Regner med det er en 2,3 8v siden han har automatkasse i den nå ja.. Må bytte ledningsnett, og trolig girkasse skal du ha ned i en 2,3 16v. Blir jo doble moroa med en 5 trinns getrag kasse med laangt førstegir istedet for en automat også da.. Ellers må vel bremser og noen stag byttes for å få det godkjent, hvis du har tenkt det da;) Må bare legge til at 2,3 8v drar godt den også i disse bilene..Men ikke på langt nær like bra som en 2,3 16v. Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hva blir neste bil ?=) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Fin bil det, anbefales.. jeg har kjørt 190 i 4 år nå, helt problemfritt egentlig, byttet bremser forann nå, men det er imponerende hvor lenge de varte, deler er heller ikke så dyrt, bruker autotrio i oslo. 2 literen min begynner forøvrig å bli litt slapp og slitt tror jeg, målte litt lav komp i den.. fikk lyst til å skaffe en 2.3 16v motor eller bil evt fra utlandet, og bygge om min til det, men det ser ikke ut som at det er så mange av de? var ikke mange på http://www.mobile.de noen som har noen tips? kanskje det holder med en 8v? Hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre noe med bilen, men jeg var på rudskogen og driftet litt med den, det var gøy, og det funka greit, men jeg fikk lyst på mere motor så jeg får til litt mere power slide... var ikke meninga å ødelegge tråden her :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Hadde selv en 190E 2,0 i 2 år, og var kjempefornøyd med den! Den hadde gått 380 000, men likevel startet motoren greit og jeg hadde ingen problemer med bilen. Har selv prøvd alt fra 2.0 til 2.5 16v på 190E. Og må si at spranget fra 2,3 8v til 2,3 16v er milelangt! 2,3 8v yter vel 136 hk og det er jo greit nok det, men når 2,3 16v yter 185hk og atpåtil har en sportslig getrag-girkasse er det ingen sammenligning en gang. Forskjellen mellom 2.5 16v og 2.3 16v derimot var heller liten, dette kan skyldes de spesifikke modellene jeg prøvde, men etter min mening virket 2,3 16v litt hvassere faktisk.. Er jo cosworth-topp på 2,3 16v, og den er vel litt lettere også enn 2,5 16v. Er vanskelig å finne gode 2,3 16v motorer i Norge ja, de er som gjernest så hardt kjørt at de ikke er verdt å bygge inn i bilen en gang..I Sverige har de jo en del..Men det beste er å finne en komplett 2,3 16v i Tyskland med delskinn recaro-interiør og masse stash som du flytter over til din norske ;) Sorry hvis jeg spolerer tråden, men dette er vel relevant det? :P Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.