johnhell Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Noen som har prøvd dette: Biltema Norge Er det noe merkbar forskjell på et slik i motsetning til et dyrere fra f.eks bilradiospesialisten ? TILBEHØR - Kabelsett - ACR HKAB-80 kabelsett - Bilradiospesialisten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg bruker det fra Biltema, og det synes jeg er kanonbra, men tviler veldig sterkt på at det er noe forskjell på Biltema og Bilradiospesialisten, så er ett fett hva du velger;) Prisen er vel eneste forskjell, men jeg kan forsikre deg om at Biltema ikke har noe dårligere kvalitet bare fordi det er billigere;) Så ett fett som sagt;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hva har du av forsterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Det kommer helt ann på hvor kraftige forsterkere du skal bruke. Personlig ville jeg lagt skikkelig kabling første gangen, så slipper du å bytte ut kablene når du ikke får nok strøm. Du kan jo sjekke ut kabelsettet på http://www.din-bilstereo.no de har noen ground zero kabelsett Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 kommer som sakt ann på hvilke forsterkere du bruker, hvis du har noe kraftig, så har som tidligere sakt GZ noen sett som kan føre mye strøm får en helt grei penge: Ground Zero GZPK50 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har en Rockford F 4,6 X som jeg fikk av billig av broderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Det er en liten forsterker på 300w tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GranadaKongen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Da tror jeg nok settet fra biltema fungerer fint for deg, men jeg ville også som de andre sir kjøpe skikkelig kabling i tilfelle du seinere skal bygge ut. Siter Ford Granada 2.9i Cosworth, Chevrolet Tahoe 6.5td. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg