Glenni23 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har ikke motatt giroen på årsavgiften ennå, skal ikke den betales den 15 mars?? Får jeg purring hvis den for eksempel ikke kommer frem gjennom posten da eller?...første gang jeg betaler årsavgifte serru;) takk for svar=() Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Min har forfall 25 mars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Forfall er 25 mars. Det gjelder for alle. Nå som du vet det burde du ta kontakt for å få den sendt på nytt, evt få den sendt som e-Faktura. Du kommer ikke langt med å si at "den ble borte i posten". Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Internett - Tollvesenet Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 okei:) takk....trudde det var den 25 jeg:P hehe Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 okei:) takk....trudde det var den 25 jeg:P hehe Da trodde du rett. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 obs skrev feil...trudde det var den 15:P....de andre her hadde rett å sa det var den 25;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Det var den 15 for et par tre år siden. Ble flytta til 20 pga at det passer bedre for "norges største yrkesgruppe", og siden 20 er midt i påsken i år ble det flytta til 25 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 okei:) fikk den i dag så nå er den betalt;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg