Shaggylaggy Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Vurderer å kjøpe en supra jeg har for hånden. er Toyota mekaniker selv, så vet hva jeg skal se etter. men er litt usikker på motoren. Hvor langt pleier disse å gå før de tar kvelden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hvilket karrosseri tenker du på? sånn generelt så vet du som toyota mekaniker at disse motorene er veldig olje tørste.. men jeg vet om 7m-ge/gte motorer som har tuslet over 300 tusen. av mk4 supra'ne så har jeg intrykk av at det ikke eksistere noen biler som har gått over 150tusen i det hele tatt.(enten veldig lite brukte biler eller noe feil med kilometertellerene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Både mk3 og mk4 er gode biler med gode motorer. 7m motoren er en helt grei motor, vanligste feil er toppakningen, den orginale holder ikke mål, så de fleste har vell stål toppakning, eller bygget om til 1jz motor. Har også greit trimmings potensiale. 2jz motoren som sitter i supraene 93+ er veldig gode motorer, Har akkurat satt en i min mk3. Skal være veldig bra motorer. Olje forbruk må man regne med på turbo motorer, men så voldsomt oljeforbruk er det vanligvis ikke. Å kjøpe en mk3 i god stand, med under 200 000 på telleren skal ikke være noe problem. Ellers så kan jo det meste overhales:) Mk4 blir jo ganske dyrt igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggylaggy Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Da har jeg kjøpt supra mk3:D... så og si strøken, trenger bare litt polering. har hatt den på bukk, og den er 100% strøken, med tanke på rust. Har litt småplukk med litt oljesvetting og slikt, men det lar seg fikses :D... Gleder meg :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Åh, gratulerer med konge rå bil da:) Hvor kjøpte du den fra?? Hva slags modell?? Da er det bare å komme seg inn på ts-ogn, det er der supra folket holder til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggylaggy Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Åh, gratulerer med konge rå bil da:) Hvor kjøpte du den fra?? Hva slags modell?? Da er det bare å komme seg inn på ts-ogn, det er der supra folket holder til:) Er en 89 mod. targa, med 7m-GTE motor som jeg kjøpte privat i voss. skalprøve å komme meg inn på ts-ogn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KK-ma70 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Er en 89 mod. targa, med 7m-GTE motor som jeg kjøpte privat i voss.skalprøve å komme meg inn på ts-ogn ;) Gratulerer med hærlig bil:) Er bare å regge seg på Ts:) Og husk: Alle liker bilder;) Siter 1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x. )Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggylaggy Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hmm... nå har motoren skjært seg (eller noe lignende..) så tar litt tid før det kommer bilder og sånn :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg