daggis Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Ønsker å kjøpe varmeapparat med register, frontpanel o.s.v. Hvilken bil det kommer fra er forsåvidt det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Jeg har en 205 GTI delebil ståendes i Oslo? Hva kunne du tenke deg å gi for det? Dag e-post: dag@dagm.no tlf: 909 23 422 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Tja, vet ikke hva sånn er verdt jeg, hundrings? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by daggis Tja, vet ikke hva sånn er verdt jeg, hundrings? Du kan sjekke ut hva sånn ca prisen ligger på på http://www.bruktbildeler.com Kan gi deg det billigere enn det, men da får du en forespeiling av hva de selger det for på høggern. 100 kr for komplett varmeapperat synes jeg var litt lite. Hva slags deler sa du du trengte? Varmeregister, kupevifte og bryterene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by daggis Tja, vet ikke hva sånn er verdt jeg, hundrings? Ser du bor i Asker, dra på Isi høggern opp mot hønefoss der, der kan du skru av varmeapperatet fra hvilken bil du vil selv, (velge litt design ++) De er greie på pris også, får sikkert alt for en 50 lapp, spør om pris når du kommer opp før du begynner å skru. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Trenger vel alt ja. Har du noe bilde av hvordan bryterpanelet ser ut? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha bryterpanelet. Mulig jeg bare hiver på noen vanlige brytere.. Hvordan er størrelsen på det? Passer det i ett vanlig bilstereohull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by daggis Trenger vel alt ja. Har du noe bilde av hvordan bryterpanelet ser ut? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha bryterpanelet. Mulig jeg bare hiver på noen vanlige brytere.. Hvordan er størrelsen på det? Passer det i ett vanlig bilstereohull? Blir kanskje litt værre med det, det er spaker som går vertikalt med ca 10 cm. Jeg ville tatt meg en tur på høggern hvis jeg var deg å se om du finner noe som kan passe. Jeg vet 205 GTI har sånne skruknotter på de som er fra 88 og oppover, men det finnes vel bedre alternativ enn det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg