scrat Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hmm, du som har gamle hjula mine el larsen? ;) hehe Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Super DTM stikker IKKE utfor skjermen forran!! Er du helt ute å sykkler eller!????? Dessuten er det sporet på dekkene som ikke skal være utfor skjemkanten, felgen kan, men ikke spora. Jeg har 3mm spacer forran på min og det stikker fortsatt ikke uttafor! Om de stikker uttafor på din så tror jeg at jeg ville fått bilen opp i en jigg. Jo mine gjør det, er ikke mye men det er litt. Og nei jeg er ikke ute å sykler, har Volvo jeg så behøver ikke det! Det har vært det samme på begge bilene jeg har hatt, sikker på at du ikke har 7,5" eller 8" da? Jeg har ikke noe bilde av det, men kan ta et når jeg får satt dem på. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe du får bare super dtm i 8.5" Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe du får bare super dtm i 8.5" Var det jeg også trodde, men siden han kunne ha 3mm spacere og det lengre inn enn mine så må dem han har være smalere. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hmm, du som har gamle hjula mine el larsen? ;) hehe Stemmer! Kjøpte de av Thomas i februar i fjor. Har du ditchet Scrat forran Eddie i wildest dreams setting?? Jeg liker det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Var det jeg også trodde, men siden han kunne ha 3mm spacere og det lengre inn enn mine så må dem han har være smalere. Ja du har rett, jeg skjærte en tomme av dem i midten og sveisa dem sammen igjen......................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe er nok heller han som har smelt inn skjermen litt ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Stemmer! Kjøpte de av Thomas i februar i fjor. Har du ditchet Scrat forran Eddie i wildest dreams setting?? Jeg liker det;) forandring fryder vettu ;) Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe er nok heller han som har smelt inn skjermen litt ;) Enten det eller så kjører han så mye positiv camber at han sliter kun på ytterkanten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Enten det eller så kjører han så mye positiv camber at han sliter kun på ytterkanten... Faktisk ikke, men nå gidder jeg egentlig ikke si noe mer. Du blei bare jævelig usakelig. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Et eller annet må det jo være siden det ikke er likt, hvem det er som har "feil" er jo egentlig dritt samme. Får se åssen min bil blir. Så får vi regne med at flertallet etter det har "riktig" Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Faktisk ikke, men nå gidder jeg egentlig ikke si noe mer. Du blei bare jævelig usakelig. Jeg og fikk et sånnt pappir en gang, og da slet den skevt som faen! Senka 240en har en tendens til å få positiv camber når man senker, og når man har justert dette "riktig" på en firhulsmåling så står hjula innenfor fabrikk talla (som er til en bil som er 30-40mm høyere). Min sleit til kordene på ytterkanten forran før. Så tok jeg å løsnet alle tre skruene i toppen og flyttet de helt inn slik at jeg fikk maks negativ som går an orginalt. Da ble det en annen lyd i pipa ja! Nå sliter den helt beint og det er utrolig mye grommere ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hjulet vil jo stå helt likt vist enn tar forstillings kontrol med orginal fjører å stiller det til fabrikkens satte camber som om man gjør det samme med senkefjører. En grad negativ / postivi camber er det samme uansett om bilen er 10 eller 200mm over bakken;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Det var en bedre tone fra deg Larsen, Kan ikke si at jeg har lakt noe merke til at min sliter noe mer på ene enn andre siden av dekke. Verken den bilen jeg har nå eller den gamle jeg hadde gjordet det, og begge bilene tok jeg 4hjulskontroll på når jeg monterte senkefjærene. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 En grad er samme ja..Men når man senker 240en så får den positiv camber. Det gjorde hvertfall min, når du gikk mot bilen på en parkeringsplass så såg jeg tydelig at hjula pekte inn nede. Og du sliter kun ytterkanten med de orginale hjulstilling talla forran på en senka 240...om du har en litt agressiv kjørestil og liker å dra på rundt svinger da selfølgelig. Noe jeg er veldig glad i:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg