Gå til innhold

nye hovedlykter til skoda 99

Ranger emnet

Octavias

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg bygger om bilen til RS nå, og de lyktene er litt skråe nederst så de passer ikke helt til den 99 mod fangeren som du har på bilen din nå, jeg har 99 mod selv så det sjekket jeg ut, beklager, men på en annen måte så er det jo noen 2000mod som har de samme lykten som 99 da.. litt usikker på om det er face lift lyktene du tenker på... håper du ble litt klokere..

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facelift kom i 2001, så en fanger fra 2000 skal passe en 99 model.

hvis du vil ha en fet fanger med leppe så skal en kompis av meg selge sin.

AutoDB.no - Salgsoppgave

jeg har fanger til 2000mod men den passer ikke på grunn av at jeg har di gamle hovedlyktene... men det er bare fangeren jeg må gjøre noe med når jeg bytter til styling fronten min???

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff daniel.. den leppa ser hestestygg ut... en grunn til at jeg pælma den så langt jeg fikk den etter å ha sett hvor jallah det blei å min.. RS fanger er BILLIG. Pent å gir octaviaen din det utsendet den fortjener...

faceliften begynte i 2000.. altså i september begynner skoda å lage neste års moeller.. den har anen grill. lykter som skrår nedover mot midten. med klart glass.. ikke begynnelsen av 90 talls ruglete som før sept 2000

prisen på en total ombygging blir ca 5000+ lakk. alt etter hva du får tak i av brukte deler her og der.

å for ALL del ikke glem Bakfangeren.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider