Gå til innhold

240 spm

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

Har en 86 240 GLE B23 og har et par små spørsmål.

1: Hvor sitter releet til vindusviskerne? De har fusket en stund, men nå er det helt dødt.

2: Hvordan montere grompotte med lyd i? Bakre lydpotte har jo endel bøyer, så det er vel ikke så enkelt å få på ei rett "Torshovpotte" bak der? Tips?

Flere spørsmål kommer sikkert etterhvert, men foreløpig er det disse to tingene som plager meg litt:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft!

Da har jeg sendt en mail til Pedersen.....

Når det gjelder releet til vindusviskerne. Hva står det på det? Vet ikke helt hva jeg skal lete etter og hvordan jeg skal finne frem til det riktige. Har ikke kikket under dekselet ennå, men greit å være forberedt. Regner veldig nå og kjøreturen fra jobb var ikke morsom. Eller litt morsomt var det jo. Klarer jo fint å ligge bredt uten vindusviskere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mekk ja...Men resultatet kan bli bra om jobben gjøres skikkelig.

Fant ikke noe bedre bilde i farten...

P3251452.jpg

Tøft! Bra nok bilde det der:)

Er ikke tauekroken på den siden? Fjernet den da eller? Volvoer stopper jo aldri uansett.....

Rakt rør er jo også en mulighet. Har noen rustfri 3" rør i kjelleren tror jeg.

Kom på et spørsmål til når jeg så bildet ditt:

Passer "flatt" bagasjelokk på biler med buet lokk som på min 86 modell? Eller blir det helt feil? Syntes de flate lokkene er 1000 ganger penere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt tauekrok bak på min siden det var tilhengerkrok. Volvoer stopper, det skal jeg låve deg! Men om den stopper så sleper du ikke bilen bakover.

Den flate luka passer rett over den, men det blir jo feil med resten av linjene på bilen. Er helt enig at det flate lokket er penere...

Angående eksosen så laga vi hele røret nytt fra der det begynner å gå over akslingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider