Ghost. Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jeg lurte på om denne vil passe zweieren? om jeg nødvendligvis må ha einsr bjelke også ? eller hva ? STØTFANGERFORAN, SORT 79- takk for svar Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Tror den blir for smal faktisk.. Hvorfor ikke bruke liten fanger fra Golf2?, får jo både helsort, eller med rød eller krom-stripe:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 har lyst på US style frontfanger , men dem er sjelden ? =( hvis ikke jeg finner noen av delene så blir det den med Røde lister ( smale ) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 har lyst på US style frontfanger , men dem er sjelden ? =( hvis ikke jeg finner noen av delene så blir det den med Røde lister ( smale ) Us-style, uten utsparing for skilt? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Faktisk vil den være for bred i forkant, ettersom G2 er mer kileformet enn Einser. Den gangen jeg drev med slikt tull som å montere 90-fangere på Einser så måtte man alltid slipe bort i alle fall 1,5cm på hver side innerst i "kroken" på frontfangeren. Tror heller jeg hadde hamstra meg et par tre små G2-fangere og satt meg ned med loddebolten og en sixpack med ønsket pils en fredag kveld. Da slipper du køddet med å skaffe US-blinkere, ettersom disse er høyere og smalere enn de blinkerne vi har. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Tror heller jeg hadde hamstra meg et par tre små G2-fangere og satt meg ned med loddebolten og en sixpack med ønsket pils en fredag kveld. Da slipper du køddet med å skaffe US-blinkere, ettersom disse er høyere og smalere enn de blinkerne vi har. Har man først fått byttet til seg amerikanske fangere er vel blinklys det minste problemet? Det hører jo til historien at det ikke akkurat florerer av amerikanske fangere på vårt marked, det å få tak i dem eller betalt frakten for de store, tunge fangerne er dyrt og vanskelig. Kan vel ikke bruke bjelkene om hverandre heller? En kveld med loddebolten og litt hjemmemekk er nok det beste alternativet. Men Herr Spøkelse, skulle ikke du ha stailing? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 tja bl. lyst er ikke det store problemet... nå om einsr fanger ikke skulle passet så skulle jeg gjerne vært litt tolmodig og prøvd å skaffe meg us fanger, men da er spørsmålet om det er samme bjelker på dem som euro bjelker ? for det hadde sikkert vært billigere å skaffet KUN plasten , men så dere er 100% sikker på at einser fangere IKKE passer ? @ erik stylingen passet ikke Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 for det hadde sikkert vært billigere å skaffet KUN plasten @ erik stylingen passet ikke Jepp, spesielt med tanke på at bjelkene veier noe inni hamperæva mye.. Fant denne da, er en som lurer på det samme som deg nederst. Etter det jeg har lest har amerikanske Golfer et ekstra stag for bedre kollisjonssikkerhet, og de amerikanske bjelkene er laget med tanke på dette. Det var også en på Vortex i en annen tråd som hevdet at rammevangene på de europeiske bilene var bredere og at man derfor måtte kutte av en bit på en europeisk bjelke for å få inn bjelken. Hvis dette er så, har jo iallfall ikke du det problemet ettersom det er motsatt. Vortex-gutta sier også at Euro-fangere er mye lettere på grunn av den europeiske bjelken og den dårligere sikkerhetsbeskyttelse, da vil jeg tro at den europeiske bjelken er noe mindre (smalere?) og. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hmm.. takk for helpen , nokk info til å tenkte meg om .. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 En bakfanger type smal til å donere bort området uten utsparring for skilt, baufil, loddebolt og litt tålmodighet, så har du straks en US-look fanger. Har jo denne liggendes jeg, så bare å by om du vil slippe litt jobb. Er også cleanet for blinklyshull, men litt jobb gjenstår for å få fangeren perfekt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 vi snakkes over msn Massi =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg