Gå til innhold

245 taktrekk.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i taktrekk til 245? Helst nytt.

Det er utgått på Bilia. Men de skulle hatt 3800kr for det hvis de hadde hatt det.

Eller evt om noen har noen triks på å lage et custom trekk?

Hvis noen har et taktrekk liggende som de ikke trenger vil jeg veldig gjerne kjøpe det. Send pm. Helst strøkent, men jeg har nesten gitt opp å finne det. Så strøkent som mulig. Hvis hulla blir teipa fra oversida blir det nesten bra.

Finnes det originalt svart til 245?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, hørtes ut som et kjempeprosjekt å hente en delebil i sverige for å få taktrekket.

Det var ikke så lurt av meg å rive ut det gamle pga det var bittelitt spjæra.

Er det samme type taktrekk i varebilene? eller det sånn kjipt trekk som i vanlig 245?

Skulle vært stivt trekk sånn som 244 og 242 har. Er jo helt mongo å ha trekk som spjærer i en stv som skal ha masse dritt ut og inn baki. Der var ikke volvo så lure.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme type taktrekk i varebilene? eller det sånn kjipt trekk som i vanlig 245?

Skulle vært stivt trekk sånn som 244 og 242 har. Er jo helt mongo å ha trekk som spjærer i en stv som skal ha masse dritt ut og inn baki. Der var ikke volvo så lure.....

Det er samme taktrekk i varebilene ja, men da er det som regel flere hull i det. pleier å være sånn hull til den veggen som er bak forsetene.

Er enig med deg der med at Volvo har gjort noe dumt når det gjelder taktrekke i 245, ser så gammeldags ut med det slappe taktrekke.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider