Gå til innhold

Hva er problemet???

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønner hvorfor min tråd som ikke var en salgstråd men en opplysningstråd som hindret octaviaeiere i å kjøpe ufyselige milotecfangere. å heller satse på pen original fanger.. Ble slettet???

vil ikke legge det under kategorien kjøp å salg da JEG som privatperson ikke tjente en DAMN shitt på å videreformidle disse fangerene.

Så regner med at dere gjenåpner tråden min.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUhu begynn å grin:p

Kan ikke skjønner hvorfor min tråd som ikke var en salgstråd men en opplysningstråd som hindret octaviaeiere i å kjøpe ufyselige milotecfangere. å heller satse på pen original fanger.. Ble slettet???

vil ikke legge det under kategorien kjøp å salg da JEG som privatperson ikke tjente en DAMN shitt på å videreformidle disse fangerene.

Så regner med at dere gjenåpner tråden min.

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes vel det er TEIT du Også?

jaja. ikke skyld på meg om det kommer til å kry av bilen med brekkningsfremkallende uoriginale stylingfangere i fremtiden.

jeg har nå i det minste gjort mitt for at folk flest skal kunne holde mageinnholdet på plass

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo er mitt problem. da jeg møter kanskje et titalls biler med motbydelige stylingfangere hver dag langs veien...

noe som stort sett resulterer i sure oppstøt langt oppe i halsen. i verste fall i vonde drømmer....

så jeg la ikke ut disse fangerene som noe massesalg jeg skulle tjene penger på. men for å redde min egen helse

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgeli..

Syntes bare det var fint å kunne dele med andre skodafolk hvor lett og rimelig det er å gi octaviaene det lille extra.

Massesalg ville vert om JEG hadde tatt inn 10 sånne fangere privat fra tsjekkia å solgt de privat med masse fortjeneste.

Det jeg la ut. var opplysninger om hvor man får tak i det. hva det koster. + at jeg som jobber med skodadeler kunne gi skodaentusiastene på bilforumet en god pris på dette...

hadde noen spurt om delenummerene så de kunne bestilt fra nermeste vw/audi/skoda forhandler skulle jeg gladelig gitt ut de...

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er enig med deg at Orginal styling er kult. RS fangern passer jævlig bra på octavia, se prosjekten tråden til cosworth87 folka og se forskjell, blei sinnsykt kult. gleder meg til det er min tur:D:D

Selfølgeli..

Syntes bare det var fint å kunne dele med andre skodafolk hvor lett og rimelig det er å gi octaviaene det lille extra.

Massesalg ville vert om JEG hadde tatt inn 10 sånne fangere privat fra tsjekkia å solgt de privat med masse fortjeneste.

Det jeg la ut. var opplysninger om hvor man får tak i det. hva det koster. + at jeg som jobber med skodadeler kunne gi skodaentusiastene på bilforumet en god pris på dette...

hadde noen spurt om delenummerene så de kunne bestilt fra nermeste vw/audi/skoda forhandler skulle jeg gladelig gitt ut de...

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din kommer til å bli konge...

med faceliftfrondten med RS fangeren.

passe senket ned over OZ felgene.

kanskje vi skal få valset litt?

Kanskje jeg skal få deg til å kjøpe noen svarte omp skvettiser??

Bakfangeren din må byttes.

bytte vingen. Kanskje vi skal prøve octavia 2 RS vingen?

å taksenkeren din må hives på bålet...

Serriøst da kommer bilen din til å bli RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med at den skal senkes greit ned, på med facelift:p

taksenkern blir og vingen med det første;)

åssen blir det med svettiser når bilen blir lav som pokker??

valse kan jo bli interssant:p

bakfangern skal lakkers opp;)

din kommer til å bli konge...

med faceliftfrondten med RS fangeren.

passe senket ned over OZ felgene.

kanskje vi skal få valset litt?

Kanskje jeg skal få deg til å kjøpe noen svarte omp skvettiser??

Bakfangeren din må byttes.

bytte vingen. Kanskje vi skal prøve octavia 2 RS vingen?

å taksenkeren din må hives på bålet...

Serriøst da kommer bilen din til å bli RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder ikke å bare lakke opp igjen bakfanmgeren. da du fortsatt vil ha skjøten.....

skvettisene fra omp kapper du til sånn du selv vil ha de.

taksenkeren vet du hva jeg mener om. å hadde du sett bilen din med og uten. hadde du ment det samme som meg.

Vingen gjelder samme svar som over... du får griiiisepris på oct 2 RS vinge....

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send meg en PM på pris på Rs bakfanger og RS2 vinge, og de prisene skal være bra!

holder ikke å bare lakke opp igjen bakfanmgeren. da du fortsatt vil ha skjøten.....

skvettisene fra omp kapper du til sånn du selv vil ha de.

taksenkeren vet du hva jeg mener om. å hadde du sett bilen din med og uten. hadde du ment det samme som meg.

Vingen gjelder samme svar som over... du får griiiisepris på oct 2 RS vinge....

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prisene blir så bra at du må utøve twisten din for å få den:P haha

Taksenkeren in forsvinner nok plutselig en natt.. så erd et ets ted du bør montere tracking så er det i den.. sikkert en å anen muslim som har lyst å stjæle den

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hvis twisten er i bildet er de gratis:p

hvis han muslimen så mye som legger en finger på bilen min, så skal han få lov til å polere den igjen etterpå, samt kjøpe ny vinge til meg:p

De prisene blir så bra at du må utøve twisten din for å få den:P haha

Taksenkeren in forsvinner nok plutselig en natt.. så erd et ets ted du bør montere tracking så er det i den.. sikkert en å anen muslim som har lyst å stjæle den

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider