Gå til innhold

Hjulbuelister 240

Ranger emnet

Kastel

Anbefalte innlegg

Nå spurte ikke han om noen viste av hjulbue lister FOR Å ØDELEGGE BILEN..!

Skal man svare så svar på spm hans, og ikke sånne tåpelige utsagn.

Men ja,hjulbuene ruster som oftes fortere med de.

Jeg googlet litt å fant dette:

Ok Import

http://www.bgu.no/pdf/utvendig.pdf

Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling

Du får høre med de..

Så får jeg håpe du fikk ett ok og kanskje behjelpelig svar fra meg:)

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte ikke han om noen viste av hjulbue lister FOR Å ØDELEGGE BILEN..!

Skal man svare så svar på spm hans, og ikke sånne tåpelige utsagn.

Men ja,hjulbuene ruster som oftes fortere med de.

Jeg googlet litt å fant dette:

Ok Import

http://www.bgu.no/pdf/utvendig.pdf

Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling

Du får høre med de..

Så får jeg håpe du fikk ett ok og kanskje behjelpelig svar fra meg:)

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din bil? Nei.... :web

Greit med forskjellig smak og sånt. Men det finnes jo sunn fornuft òg da:D Tviler på Volvo syntes at de listene var noe særlig pene da de lagde dem.. Var nok bare for å skape variasjon!

ovlov86: Dette er et forum, og da må man av og til tåle å høre andre sine meninger, uten å måtte dra frem sånne ekle smilier! hehe:D

Jeg personlig liker at folk sier meningene sine om planene mine, slik at jeg får se hvor mye jeg bryr meg, og om jeg kanskje ombestemmer meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastel: Ikke for å vri deg inn på andre tanker, men istedet for original vinge så sjekk ut 850 R vingen til realcar. Pen vinge som passer utrolig godt til gammel Volvo. I forhold til en NY originalvinge til 240, så er den nok en god del billigere (og i tillegg utrolig mye finere). Vurdér det iallefall :) Fin bil du har!

Når det gjelder hjulbuelister så er jo første og billigste alternativet skroten.. Synes det er bra du ikke kjører samme stilen som alle andre (inkl. meg). Stå på med bilen din du! Godt å se variasjon!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i hjulbue lister 998kr fra Bil-Guss AS, vist noen er ute etter. Orginal vinge oxo skaffet kommer i posten om noen dager. :)

Veit veldi godt hjulbue lister er rustfelle å for noen harry eller gubbete.Men Dette er en gubbebil, gamal mann som har hatt den siden den vart ny Så jeg kjøper kun orginal deler bort sett fra 17-18" felger :P .Men takk for tipset SpeedisEverything :) Har 3 biler å 240ien skal være orginal å dei andre er prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider