Gå til innhold

Garasjesalg! mye nytt til gji bort priser.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 months later...

meget bra! ble veldig positivt overasket når jeg monterte den første jeg solgte! har også solgt mange og de er fornøyde alle sammen

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kule element ja, men det kan være at du må slite litt for å få tak i de... importøren i norge har ikke igjen flere og har ingen planer som jeg vet om og skaffe flere... lurer på om fabriken er out of stock! men du kan prøve å ringe bilradiospes.no eller kansje noen som selger rf/la her inne på forumet har igjen... jeg er iallefall tom

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Mener å ha sett dem på ett par andre web sider også.

Men jeg har sett mest av basskassa med 1stk 12", jeg skal isåfall ha kassa med 2stk 12". Forsterkeren ser jeg litt oftere.

Men hvis jeg kjøper noe i 2f2f serien av forsterker og basser, så er det på en måte reserve løsningen min. Har fått en grei pris av en bekjent på en 15" velocity sub med 1200w som jeg er ganske interessert i, eller så blir det nok Kicker solo baric jeg velger.

Forsterker velger jeg etter hva subben og høytalerne burde ha. Og så litt etter pris da selvfølgelig.....driter jo ikke gryn. :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider