Gaus85 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hei ka erfaring har dere med Lesjöfors senkesett??? bilen min er jo fortsatt høg framme :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Lesjö er ikke akkurat kjent for å senke noe særlig framme... Så du må vel varme eller kappe fjæra forran Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 den varmingen, kunne du forklare nærmere? har slikt utstyr i forsvaret men jeg har inte turt å prøve de på fjærene mine enda :p Hvor varmt ville du skrudd på og hvor på fjærene ville du satt på varmenenden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 du bruker feks en skjærebrenner elrns, varmer ett punkt i "siden" av øverste ringen helt til d blir kjønnsrødt, å trer inn en stang som du får bøyd ned ringen med(fjæra må seff være fastgjort i noe), så gjør du likedan rett over for der du varmet sist, slik at den øverste ringen ligger inntil den nest øverste. Fryktelig dårlig til å forklare meg..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 er dette bra for fjøra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 det er ikkje bra for fjøren nei. Vil tørre å påstå at det er bedre å kappe, ikkje at det nødvendigvis er kjempebra det heller. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 alltids noen her som sutrer å jamrer samme hva man sier..:) Folk her i distriktet som har kjørt med slike i mange år uten problemer. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Men når du varmer fjæra slik, vil den ikke bli sprø? På 740 min monterte jeg senkesettet, fikk d gokjent og kappet litt fremme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Skal ikke påstå d er bra for fjæra jeg heller da.. Om den blir nedkjølt brått blir den kanskje sprø, d beste er vel å la den ligge til den blir nedkjølt av seg selv. fjæra vil bli mykere, så d gjelder å ha bra dempere. Å skal man først varme så må man passe på å ikke ta i for mye. x antall cm du varmer fjæra utgjør mye mer på bilen. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hei noen som har " trå diameter tallene " på senke fjerene ? Har et sett røde fjerer som jeg tror kan være sånne senke fjerer..Fikk de med et 940 vrak m/fk .. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hei noen som har " trå diameter tallene " på senke fjerene ? Har et sett røde fjerer som jeg tror kan være sånne senke fjerer..Fikk de med et 940 vrak m/fk .. Lesjö TÜV: http://lan.storform.net/mob/filer/TUV%201.gif Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg