gomega Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ja da ble det Omega B gitt:blunk: En 1998 mod 2.0 16V er ikke verst til førstebil :D Men da tenkte jeg jo på å gjøre litt med bilen da... Har tenkt på grenrør, evt effektanlegg og sportsluftfilter nå i første omgang. Men er det noen som kan være behjelpelig med noen linker til noen av disse tingene? Har søkt en del rundt på nettet men finner egentlig ingen av tingene! Hadde vært gromt å få gjort litt med den før sommeren kommer for fult :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Intressert i orginale skinnseter??? isåfall pm meg :) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 .: Wundergeil :. har grenerør og div. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 .: Wundergeil :. har grenerør og div. Har du bestilt derfra selv eller hørt om noen som har gjort det? Ser at de ikke har den på lager og virker som de aldri har det! Vet du noe om de lager den på bestilling eller noe? Vet du hvordan det er med frakt og toll og slik? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlbusDumbledore Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 AST Performance - Styling, Motorsport & Tilbehør - Velkommen! Litt forskjellig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 jeg har handla fra wundergeil. De kjøper alt fra tyskland, derfor har de ikke så mye på lager. Kommer frakt og moms i tillegg på prisen, men Johanna trekker av dansk moms når hun sender til norge. Dansk og norsk MVA er den samme på 25%, så prisen blir den som står. Har handla 2 ganger derfra, tar somregel ca 4uker. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 jeg har handla fra wundergeil.De kjøper alt fra tyskland, derfor har de ikke så mye på lager. Kommer frakt og moms i tillegg på prisen, men Johanna trekker av dansk moms når hun sender til norge. Dansk og norsk MVA er den samme på 25%, så prisen blir den som står. Har handla 2 ganger derfra, tar somregel ca 4uker. Ok, men må jeg bestille det grenrøret for at de skal få det fra Tyskland eller er jeg nødt til å vente til de får den på lager? Og hvis jeg bestiller trekker de altså fra moms uansett av seg selv uten at jeg trenger å si ifra om noe? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 De bestiller ikke varer før du har bestilt og forhåndsbetalt. Dansk moms trekke automatisk av når du bestiller. Du får bekreftelse på bestilling via mail, og der er hele regnestykket satt opp så du ser det riktig. seriøs aktør hvertfall. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Høres bra ut! Har du bestilt grenrør derifra eller var det noe annet? I så fall hvordan var det? Lyd osv? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ikke bestilt grenerør nei, har ikke brukt for sånt på familiesleden min. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hehe kan hende det ja:) Men vet du om noen andre som har kjøpt grenrør ifra Wundergeil som har noe å si om det? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Vet ikke om noen som har kjøpt nei. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg