Gå til innhold

Har for lite strøm. Hva burde jeg gjøre?

Ranger emnet

Bjornsen

Anbefalte innlegg

jeg har godt over dobbelt så mye forsterkerkraft som deg, så du klarer deg fint med et hc2400.. hvis du har plass til det :)

Oki:D Hørtes fett ut hvis det holder med ett. Trenger jeg ny dynamo da?

Får sjekke ut om jeg har plass etterpå :)

Burde jeg ha noe kondensator eller er bare et slikt hc2500 batteri nok :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var billig det.. :)

Er noen av disse batteriene noe tess?

¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤

iht. til en aktiv db-drag utøver som testet noen batterier, så er det Odessey batteri som kom best ut i en test av odessey, kinetik, rullestol batteri og ett annet som jeg ikke husker no merke på. kinetik fikk en trone sammens med rullestol batteriet på sisteplass... :=)

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greia er her at hc2400 får han for 2500 spenn.. det er MYE billigere enn tilsvarende odyssey batterier..

konklusjonen i testen blei også at til vanlig bruk er det svært liten/ingen forskjell mellom de batteriene :)

(og syns det fremdeles skal legges til at denne utøveren er sponsa av odyssey og ikke liker kinetik noe særlig)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger nok ikke ny dynamo, men skader aldri å skifte den..

et hc2400 holder lenge, en kondensator vil bare ødelegge..

husk samtidig å oppgradere kabler fra batteri til jording, dynamo til batteri :)

Kan jeg heller kjøpe hc2000. Klarer den å dra alt sammen?

For den er like stort som et vanlig batteri? Med tanke på at jeg kanskje ikke får plass til det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider