GammelVolvoVenn Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Som en alternativ plan til å bygge B20 turbo, så leker jeg med tanken på å implantere en Rover 3,5l Alu-V8! Den har under 150hk og veier omtrent det samme som en B20, så godkjenningen skal gå iorden. En kollega har en Rovermotor i god stand. Det eneste problemet er at den har en BW35 automatkasse... Er det noen som vet hvilken manuell kasse / clutchhus som passer på rover åtter'n? Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blupp Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Skal du ha noen som helst mulighet til å få dette godkjent, må du nok beholde den BW kassa !! Lønner seg uansett å ta en gjennomgang av planene dine med det lokale BT. Siter 444-54(PV) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hei blubb, kan du begrunne innspillet noe nærmere, bortsett fra BT's generelle skepsis? Såvidt meg bekjent er det ingen begrensninger for hvilken girkasse jeg kan bruke på min bil... Volvo ville naturligvis være bra, siden det er orginalt. mvh Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Post spørsmålet i Rover-forumet! Er jo egentlig ikke et Volvo-spørsmål? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg