Gå til innhold

Har kjøpt meg en Opel Kadett 1974 mod 1.2

Ranger emnet

Kaduttkarn

Anbefalte innlegg

hehe ja om du kunne tegna noe ;p å hvordan det blir til å se ut på fram sia når jeg får på tjukkere plate ? blir det ikke en stor kant over baksete trekket da ?

Mja, må se etter, er så vått ute, gullet får stå inne, så sliter jeg heller på bruksbilen :D Men kan ta å se etter i morra før jobb ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som kan si meg om det er mye arbeid å ta ut rutene (bake og to bakerste rutene) for soting ?

vil ikke ødelegge noe å spør derfor om det er noen lett måte å gjøre dette på ?

å er det lett å sette inn igjen når jeg har tatt den ut ?

sota bakruta mi før eg satte på pakningen og det ble bare ett helvete..og knørva seg osv..men nå var jo sotefilmen ikke helt tørka heller..så før du lager til hattehylla di osv ville eg bare sotet den mens den sto i..,,siderutene er enkle å sote utenom å ta dem ut..ang å ta ut bakruta men å sette den i igjen bør man helst vær 2-3 stk og bruke en tråd som ikke sliter for å få pakkningskanten innom,,bakruta er litt bøy i og,så ville lagt opp to strimler for seg sjølv når du sota bakruta om du skjønte ka eg mente nå da..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

framruta mi sprakk når eg sku ta ut ruta fra bilen jeg har nå før jeg bynte å pusse på den osv..heldig vis hadde jeg på delebilen:P men den var uten sveisegnister og så:P vist du skal ta ut bakgruta så vær 2 stk vertfall en inni og trykke den ut med bena ellernoe forsiktigt...og en står utafor å tar i mot... men om du skal bygge opp hattehylla og så deretter sette i bakgruta igjen kan det være vanskli å få inn bakruta igjen,gummipakningen innen fra..for vist du har bygd opp hattehylla bakerst fks.. meg og far min fikk den så vidt på plass...men dette var uten å bruke tråd i pakningen for å dra den over karoseri kanten til ruta..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Noen som har peiling på hva som kan være galt ?

Bilen min begynte plutselig å banke litt rart når den kommer opp på turtall etter jeg fikk på nysveisa lyd demper :S

får bare 90km/t på den for tida :S er maks nå som banke lyden har kommet :S lurer på om det er topp pakninga som er gåen ?

http://www.Omc.no

Opel Kadett C 1974 1.2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...