Gå til innhold

Har kjøpt meg en Opel Kadett 1974 mod 1.2

Ranger emnet

Kaduttkarn

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koster vel sine kroner de der ja... ;) Pen bil, ikke kapp den opp for å ha anlegg i!! Ikke no feil med litt anlegg, men bare ikke kapp i den ;) Her er min Kadett med 60mm senk, og 7x13" felger med 165\60-13 dekk.. :)

AsconaA017.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel sine kroner de der ja... ;) Pen bil, ikke kapp den opp for å ha anlegg i!! Ikke no feil med litt anlegg, men bare ikke kapp i den ;) Her er min Kadett med 60mm senk, og 7x13" felger med 165\60-13 dekk.. :)

AsconaA017.jpg

den var knall;) har samme spegler eg skal ha på min og. hvor er bildet tatt? virket kjent der om jeg har vert der før...hmmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fergekaia på Jektvik, Rødøy kommune er det vel? Kystriksveien væffal... Men må ikke skli helt ut i off topic her, hehe.. Skal du ha større motor godkjent i kadetten, må du vel ha 1.6\1.9 GT\E forstilling.. Og de koster litt da :) Må ha anna utveksling i bakaksling og.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fergekaia på Jektvik, Rødøy kommune er det vel? Kystriksveien væffal... Men må ikke skli helt ut i off topic her, hehe.. Skal du ha større motor godkjent i kadetten, må du vel ha 1.6\1.9 GT\E forstilling.. Og de koster litt da :) Må ha anna utveksling i bakaksling og.

aha...hmm ..da tenkte jeg feil..hehe..

jah sorry for litt off topic:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg fått bilen hjem til gården :DD

så det var noe rifter i interiøret (og litt på tak stolpen bake)& bake på venstre side ellers så den temmelig strøken ut :)

men lurte på om jeg tar vekk noe av stivingen i bilen om jeg kutte hull til 2 6x9" høytalere i hatt hylla ?

http://www.Omc.no

Opel Kadett C 1974 1.2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :)

nei skal nok ikke kappe noe i bilen for anlegget ;p skal bare ha noe enkelt som spiller forsåvidt godt :)

men lurte på om jeg tar vekk noe av stivingen i bilen om jeg kutte hull til 2 6x9" høytalere i hatt hylla ?

Akkurat ja... :nono: Du fjerner en del av stivinga, men det verste er at du herper en pen bil.. Pluss at, i hvertfall for min del, du senker prisen med en 4-5 tusen kontra en bil som ikke er kappa i ;) Men så er nå jeg kresen og da. Men uansett, kappe opp bilen for stereo = IDIOTI i mine øyne

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg fått bilen hjem til gården :DD

så det var noe rifter i interiøret (og litt på tak stolpen bake)& bake på venstre side ellers så den temmelig strøken ut :)

hehe, jeg kappa ut en god del av hattehylla..men grunnen for å få plass til magneter og kassiet på høytalerene(bygget opp hattehylla i 19mm mdf selfølgeli),greit nok jeg elsker bilsterio og kadett c så gjor det nokk sånn..(kansje litt dumt)men vinduskanten seig litt ned,men nå har jeg satt en avstiverstolpe mellom hjullhusene innenfra og funker som fanken og oppå subbkassa står det en avstiver som støtter opp vinduskanten sånn det blir tett og stivt forann til bagasjeromspakningen opp til bagasjelokket så nå er bilen ganske stiv vertfall og tett:) bare sånn du vet det så er det litt arbeid med å få fiks på det men fant en løsning vertfall som funker bra..

2 stk 6x9 hull funker sikkert,selv om jeg ikke er noe fan av 6x9 høytalere:P jeg har har selv 2x 10 basser, 5"mellomtoner og 2 x 1"husdiskanter med en diameter på 7cm ca............jaja bilder av hattehylla og sånt som er utkappa og sånt ser du på prosjektet mitt vertfall vist du vil se...bare ikkje bry eg om hattehøytalerene....ser vell ikkeså fine ut men spillersom faen...hehe......ellers så kan du jo bare lage noen kasser eller kjøpe ettellerannent som du kan heller skru fast i hattehylla isteden for å lage hull,dem selger jo kasser til 6x9 rundt om..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner jeg gidder ikke noe stort anlegg i bilen.. bare noe som har god lyd å spiller forsåvidt greit :p

har funnet et jeg vil kjøpe men må bare vite om det påvirker stivinga noe spess om jeg bare kutter hull til to 6x9" høytalere ?

Tenkte å bestille dette :) LYD PAKKER - Pakkeløsninger - Lightning Audio Strike Power Pack - Bilradiospesialisten

Billi å spiller egentlig nok bra for meg :)

http://www.Omc.no

Opel Kadett C 1974 1.2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider