Gå til innhold

Ny caddy på meg!

Ranger emnet

Rochmann

Anbefalte innlegg

Ja, kufanger hadde blitt bra! Driver og titter på det, så får se i løpet av sommeren.... Delskinn ja.... HTS heter det.... Hehe.... De leverer jo helt knall skreddersydde trekk til bilen. Men var litt herk å montere bra selv, men ordnet seg tilslutt! Absolutt å anbefale, for setene er ikka alltid like pene i fargen...

Kunne tenkt meg å prøve en kufanger jeg også. den store typen. og sidebars, men skal prøve en anna front først ;)

Var å titta inne på HTS.no nå:thumb MÅ ha meg sånn formsydd racingtrekk med blått!!hehe. Kosta litt men:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faen eller! Skal man ha kufanger, så må det nesten bli sidebars også gitt! Hehe.. Ja, de setetrekka koster litt, men gjør bilen sinnsykt mye penere da. Tror sjefen ga litt i overkant av 2k inkl. mva for trekka jeg, men det var uten nakkestøtter. Men kjøpte en rull med kunstskinn på biltema, og ga den ene nakeestøtta til svigermor, så da blir det ordnings på det og gitt. I morgen skal jeg innom sr bilradio på ryen og kjøpe en aktiv rørbass som passer perfect under gorsetet, så da blir det litt bedre lyd og, selv om jeg er positivt overrasket over lyden original faktisk. Skal dere kjøpe med spiller originalt, så anbefaler jeg denne:

Blaupunkt - Bilstereo - MP3-spiller - Hamburg MP57

kosta ikke så mye, men spiller mer enn bra nok, pluss at da legger de opp USB kabel, og mikrofon til BT handsfree.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tåkelyssett bestillt, og kommer i morgen! Gleder meg til å få på det! Har også sjekket priser på kufangere og sidebars, så kommer nok etterhvert det og, må bare bestemme meg for om jeg skal ha tusenmetere eller ikke...

Saker:thumb Xenon tåkelykter også eller? Blir noen lapper for kufanger og sidebars da :eek: Hvordan kan du investere så mye i en firma bil. Må plukke av alt når sjefen din selger den da?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir xenon kit på også gitt!

Hmmm.. Har tenkt litt på det der, men hvis ikke caddyen skulle vise seg å være helt bedriten, noe som jeg tviler på, så blir det nok ny caddy på meg neste gang også! Pluss at jeg f.eks legger opp tåkelys sånn at de originale dekslene og bryteren kan byttes tilbake... Og det med kufanger er sånn i starten bare høye tanker... ;) men får se hva som skjer, tror nok sjefen spanderer tåkelysa, og han har MB Vito 115 cdi, med firehjulstrekk, automat tiptronic, 17" sommer og vinter, kufanger med tusenmetere, sidebars og hele pakka! Så sjefa er litt over normalt engasjert i bil! Var også helt greit å sote sideruter foran og! Så all ære til sjefa mine! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider