Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var blokka strippet og klar for levering for borring og honing hos ringstad, da kommer wiseco overdim 0,5 stemplene passe bedre

a9b5d3c9c4e9bd0dc00f70dd78d1f917.jpg?ts=1283716477

Kommer du til å ta bilen til pro trim igjen eller?

Skal bo i stabekk noen uker etter 25. september, kunne vært artig å få sett bilen i virkeligheten :D

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å ta bilen til pro trim igjen eller?

Skal bo i stabekk noen uker etter 25. september, kunne vært artig å få sett bilen i virkeligheten :D

Som jeg har skrevet i tråden, sender blok til Ringstad, for borring og honning, å nye lagre kjøper jeg vel av protrim,

Du kan se bilen når den er lakkert og fikset og motoren går. Ikke noe vondt ment. Men synes den ikke er verdt turen nå :klovn:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet i tråden, sender blok til Ringstad, for borring og honning, å nye lagre kjøper jeg vel av protrim,

Du kan se bilen når den er lakkert og fikset og motoren går. Ikke noe vondt ment. Men synes den ikke er verdt turen nå :klovn:

når regner du me og habilen oppe og gå da? :P ville egentlig se hvordan det er gjort med motorfester og slikt til c20let motorn ;)

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når regner du me og habilen oppe og gå da? :P ville egentlig se hvordan det er gjort med motorfester og slikt til c20let motorn ;)

Gi meg 2 år :D Motorfester, tjaa ikke så mye, orginale x20xev motorfester. Og så byttet jeg til 2.0 16v travers fra v6, Så er torpedoveggen, banket inn 5cm der fordeleren sitter. Ellers er det ikke noen andre modifisering mener jeg og huske.birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

IKKE EN DRITT, dessvere.., Har nok jobb med bmw min på kveldtid om dagen. Dumme omegan får bare vente. Når den er så dum og bestemmer seg for og bøye en råde i mai, blir jeg lei hehe... Starter med denne når jeg har fått pusset opp bimmern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da la jeg og en kompis en PLAN for 2011 sesongen, Motor skal være overhalt og oppe og gå før 15 mai. Så skal jeg få på steinmetz bakfanger, sideskjørt , og kastet på lakk dette pluss nye koffert lukket. Så skal den monteres sammen inni, få på dørpaneler og bakseter, så bærer turen ned til Tyskland 1 Julie, til Ringen, Da dra jeg med en kompis han med blodtrimma volvo 850 og jeg med omegan forhåpentligvis, skulle egentligt gjort dette i år. men motoren min skar seg jo, Dette er hvertfall planen og skal gjøre alt i min makt for og få dette til og sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider