Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det passer det.

kjører med samme filter som jeg gjorde på 98- 2.5 v6 jeg hadde, og dette er en 95-

Men jeg synes det var dyrt, kjøpte mitt på biltema jeg :) det beste de hadde, :P 500kr for og være biltema synes det var litt dyrt jeg, men gjør fyller sin funksjon :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. driver og sliper og herjer:ratatatat i med omegan nå. skal få lakkert fronten til neste helg, får se hvordan det går. Sliter litt med noen ting, men har fått handlet inn en tjukk 2 kompotent spray spakkel som vi skal helle i sprøyta i dag og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det passer det.

kjører med samme filter som jeg gjorde på 98- 2.5 v6 jeg hadde, og dette er en 95-

Men jeg synes det var dyrt, kjøpte mitt på biltema jeg :) det beste de hadde, :P 500kr for og være biltema synes det var litt dyrt jeg, men gjør fyller sin funksjon :)

Du har to forskjelliige luftfilter på biltema, det som du kjøpte i rustfritt stål og så har du det andre i plast men fungerer like godt. Eneste forskjellen er at det er andre farger på de og så er de billigere, 199 kr elns :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lagt på tjukke lag med tjukk slipe filer med sprøyta

show_image_stream.php?bid=100469459&dx=588&dy=443

Så var det og slipe ned fillern igjen, så og gjøre den klar til lakk :)

1. Base

show_image_stream.php?bid=100469479&dx=588&dy=443

Klarlakk

show_image_stream.php?bid=100469498&dx=588&dy=443

til tørk

show_image_stream.php?bid=100469513&dx=588&dy=443

Lakket ute, hadde flaks, kom ikke noe støv eller noe på den og klarlakken var helt uten siig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble kjempe fin:) gjorde underveket den sprutsparkelen..

gleder meg til å se den i morgen hvordan den er når den har tørket:):volvsmile

Ja den gjorde under :) ja spent jeg og, kommer i matpausen min og titter :)

Dette ser veldig bra ut... Gleder meg til å se den på bilen:) Hvordan går det forresten med vingen?

takk. har ikke gjort noe mer med vingen, konsentrer meg om fronten først. Leiter fortsatt etter helt rustfrie bakdører.

Mannen på biltema...

Ja da veit han ikke hva han selger, de som jobber på tema bruker ikke være de skarpeste knivene i skuffen.

De billig filterne ,etter bruk 1 gang og har blitt møkkete er den egentlig bare og kaste, den dyre renser luften bedre og fiberne i filtret kan renses lettere og brukes over lengre tid,

ellers er de like

Begge er tørrfiltrer som ikke skal "vasket", bare blåses, det var kansje det han tema karen mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider