Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å høre!

Her kommer det også til å skje litt, få på plass anlegget nå ligger det bare på gulvet å lengter til bilen. Skranter litt med penger nå, driver å skriver opp timer. Dessuten venter jeg på

27 000 som skal komme på konto en gang. Men det kan ta litt tid, da blir det hvertfall nye felger! Kansje kjøpe de når vinteren kommer for da pleier jo sommerdekk å være billige :)

Misunnelig på den fangeren din asså hehe

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja den gjorde mye, kan jo fortelle at jeg har fått bestilt time hos jørgen bilpleie for lakkering av omegan og var på opel og kjøpte B2 lister i dag og hvite blinkers, 3849kr. Dyrt for gummi lister gidt, Så har jeg ryddet garasjen i dag , så skal få begynnt og slipe ned omegan straks.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg film!

Litt råere lyd i din enn min, virka også som den dro litt bedre på lavt turtall, min er helt vekk der hehe. Men den fusker jo en del da, så regner med det blir bedre når jeg får fiksa det. Fikk hvertfall fiksa en ting i dag, nå kan jeg åpne bilen UTEN nøkkel!! Tok 30 sek men uansett, fikk fiksa det hehe.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg film!

Litt råere lyd i din enn min, virka også som den dro litt bedre på lavt turtall, min er helt vekk der hehe. Men den fusker jo en del da, så regner med det blir bedre når jeg får fiksa det. Fikk hvertfall fiksa en ting i dag, nå kan jeg åpne bilen UTEN nøkkel!! Tok 30 sek men uansett, fikk fiksa det hehe.

min er ganske dæv den på lave turtall. går an og slaædde med det på skogen hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsyk kul film. Har hørt det er ganske vansklig å ligge bredt med Omega'en pga bakstillinga i forhold til siræva/andre japanske biler som er brukt til drifting. Nå hjalp jo det våte føre litt da men. Den motor lyden er bare deilig!

Du har ikke noen bilder av hele bilen med den nye frontfangeren?

Hvor mye skulle dem ha for hellakkering av bilen din? vurderer det samme engang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsyk kul film. Har hørt det er ganske vansklig å ligge bredt med Omega'en pga bakstillinga i forhold til siræva/andre japanske biler som er brukt til drifting. Nå hjalp jo det våte føre litt da men. Den motor lyden er bare deilig!

Du har ikke noen bilder av hele bilen med den nye frontfangeren?

Hvor mye skulle dem ha for hellakkering av bilen din? vurderer det samme engang i fremtiden.

Omegan er god og sladde med den, kjørt siræva før og sladda med det, men omegan er godest synes jeg.

Kan ta litt flere bilder av den før jeg begynner og slipe den ned. Ble akkurar kasta ut av Opel forumet på Opel motor sport club, pga filmen, helt tåpligt for mange grinete unger med litt for mye tid i sommer gidt!

7000kr, Og da sliper jeg og gjør grunnarbe på bilen selv.

Kjørt sidræva og Omega, om begge er orginale er hvertfal omega best å ligge breit med!

Omega er best :)

Har førøvrigt fått kjøpt inn pusseklosser papir, papir til maskina, tynner og annet små godis i dag for 1500kr. Så da har jeg hvertfall det jeg trenger, gamle kompressoren i garasjen startet opp etter og stått stille i 2 år. Så den er koblet til og er fin, driter i gatebil i helga og velger og pusse bil :)

Har også dratt av øyelokka i dag, og diverese lister og chrom merker "Omega 2.5 v6" og slikt.

Så i morgen skal jeg opp og lime steinmetz skjørta på de orginale skjørta. Og få limt på Irmscher bagasje leppa.

Gleder meg til og begynne og pusse , men veit det kommer til og bli et slit,l forige gang brukte jeg litt over en uke, og da var det mindre jobb en det er på denne, men nå har jeg pusset litt mere på disse 2 årene så håper ting går litt fortere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk mye pepper på omc forumet pga kjøringa di? =)

Jaja.. Da får jeg følge med på prosjektet ditt her da. Blir artig å se hvordan det blir. Skal lage et prosjekt her jeg også, men må vente til slutten av måneden pga pengemangel foreløpig.

"Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.."

.: Opel Omega 2.0 16V

.: Opel Omega MV6 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider