Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Du sa jeg burde ta rusta på understellet mitt, så tenkte jeg skulle gjøre noe av det samme du gjør. Skrapa/slipte/pussa du av all møkka som har samla seg under bilen før du tok på rustfjerner/grunninga?

Du kunne ikke også ha ramsa opp navnet på de produktene du brukte på din bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du sa jeg burde ta rusta på understellet mitt, så tenkte jeg skulle gjøre noe av det samme du gjør. Skrapa/slipte/pussa du av all møkka som har samla seg under bilen før du tok på rustfjerner/grunninga?

Du kunne ikke også ha ramsa opp navnet på de produktene du brukte på din bil?

tok vinkel slipern og slipte til bart metal, til de sorte porene er borte. Så gikk jeg på med wurth rust omvandler som du får kjøpt i wurth butikk. Så kald galvaniserte jeg det med en apry jeg fikk kjøpt på thorsov. så noen vanlig rustgrunning oppo den, så malte jeg over med en 1komp, rust beskytter smørje jeg kjøpte på biltema. Så blir det lakk over der SÅ noen tjukke lag meg tectyl over hele bilen

PS. hvordan er det og få løs en abs føler på en omega b? har aldrig vært borte i dette før?noen som har peiling?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappan til en kamerat av meg " gammel bil oppretter " hadde vært sammen min far men jeg var på jobb i går og tittet på bilen, han mente at jobben jeg hadde gjort var jævlig fin! :) ble veldig glad når jeg fikk høre det :) I dag er siste innspurt og satser på og levere bilen til lakkering i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus for en turbokanon du har!

hehe :) med denne tomat effekt kurven på v6 , må jeg jo ha noe jeg og grille loffen i mens jeg venter til duel rammen slår inn ;)

Hvor mye må du ut med for hellakkering egentlig?

Kan få for 5 000 jeg, er billig det men trenger egentlig ikke ny lakk hehe.

Fått ordna litt med bilen i det siste jeg også :)

Jeg må ut med 7000kt, og denne får ikke en garasje lakkering av en hobby lakkerer, så koster litt mere da. Dette er svart også.

gleder meg til og se :) skal sjekke nå :)

Litt deler som er klare til lakk,

Lakkerer hele speilene, og har fått bort hullet i lykte listene etter spylerne med litt steel epoxy og sparkel. :) Og steinmetz sideskjørta er ferdigt limt og pusset, bare Steinmetz frontfanger og bakfanger som har litt jobb igjen, Så skal jeg opp til Sharif og få meg 2 nye bak dekk til Keskin felga, Så skal jeg inn til biltilsynet og få godkjent dritten. Så skal jeg kappe fjøra foran 1 runde. Og vaske skinn inntriøret og få satt det inn med noe god saker, så bytte de forsjellige delene inni bilen som jeg lakkerte , men orginalt svart jeg har fått tak, den lakkerings greine der angrer jeg fært på!

65f52d0e0232620d91576cffbad40993.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider