Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja begynner å bli en stund siden jeg har vært innom her ja..

 

men i dag kom plutselig lysten og ånden over meg til å begynne å sjekke opp litt igjen.

 

og nå blir jeg jo straks opel eier igjen så da får man se hva tiden bringer..

 

og når jeg ser pene omega B sedaner får jeg bare lyst på en B eller C sjøl å fixe opp å ha som 2. bil.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pussel litt med Omegan,

 

I går reparerte jeg Låsen til hanskerommet :)

 

n664390936_1596176_8646.jpg

 

Og tok bort det åpne filtret, og monterte en green innsats filter, trekker mindre varmluft nå, og er litt sprekere :)

 

n664390936_1596177_9405.jpg

 

I dag har jeg vært hos lakkeren og hentet sideskjørta og betalt han hva jeg skylder han for lakk jobben, Kjøpte også rutelim til B2 listene, og har vært på Biltilsynet og levert i vognkortene, Så blir senkesett skrevet inn :)

 

Og så vasket jeg bilen godt, ( Var jo oppholds vær i dag :) )

Så har jeg tectylert som bare faen, (men jeg fant noe som lignet på vann bobler på hjulbuen ( er jeg uheldig , er det rust ) Men tror egentligt ikke det er rust, ( men får se, Eventuel bytte begge hjulbuer neste år. og lakkere opp fangere bak og foran. ( Bytte bakdører, hvis jeg finner noen 100% rustfrie. Mine er jo rustfrie nå. men kan jo komme tilbake :(

 

137f236ae0170c844a41e0e3a2d66df2.jpg

 

f3d082476aa9f767038d5c1eefe6bc86.jpg

 

50b7296500fcaea540003e814c82c2fa.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår