Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

" hehe :) Driver og skal handle meg vinterbil nå, da skal du få høre raka rør og full turtall sperre mye :) kansje du ser bilen taka nedi svingen til bøleråsen neste da hehe gasar tils det rasar, bare den dør sånn sirka etter veien har blitt tørr. "

Så ikke svaret før nå, blir blir morro og høre, skal se om jeg kan få filme deg litt om jeg ser deg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

min feil, nei, holder øynene oppe i traffiken jeg, ble voldtatt førsøk av en Think el bil :( han prøve og gjøre med ramme skeiv, bursdag om 1 time, fin bursdag presang jeg fikk"! :(

Gamle folk i traffiken, faen as, så jævla suuuuuurt!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei!!

Jævelig synd, kondolerer!

Og gratulerer med dagen, men bilen ser ikke så ille ut, ser jo selvfølgelig ikke alt på bildene.

Holdt på å fronte i 70 med en annen bil i dag, var en som sto intill en kant, så når jeg var rett ved skulle en kjøre forbi akkurat der, fikk kasta bilen ut over asphaltkanten, kan ikke ha vært mer enn 2-3 cm klaring.

Dette var med firmabilen da, så hadde most den lille jævelen.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LET overladdet i planene, ikke noe hemligt med det :) Har straks spart opp penger til motor, og skal snart få bestilt en pakke fra statene, så innmaten tåler den effekten jeg vil ha, så det store spørsmålet. girkasse osv nedover i driververket ?? hmm usikker på hva jeg har og velge mellom av kasser osv?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider