Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Ser ikke tørre ut nei, men tror du kan få bort flere av de sprekkene med en god skinnmelk!

Men har du i hodet hvor stor i diameter luftfilter slangen er? Den som går til luftfilterboksen!

hvordan skinnmelk anbefaller du da?

Jeg mener jeg kjøpte et 2,5 tum rør på thorsov og stappa den inn i luft filter slangen og det var helt tight fitt for og si det slik, Kan rote fram et bilde hvis du trenger?

26b7df0e8569b0addc0cab5a5a358b7a.jpg

Lest igjennom tråden din nå, god bil det her :win

Synd det der med bakenden, men ver glad det ikkje var ein Van!!! Då trur eg du kunne begynt å sjå etter ny bil :-p

Stå på vidare:ratatatat

hygglig at du tok deg tid til og gjøre det :) ja hadde det vært noe litt større hadde vel den vært helt vrak :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir det bi turbo/twin turbo? :P

Stor singel turbo.

Se opp for nye vinterbilen min i Ski Sæther!:D

Hahaa.. Se etter en "rusten" bil:D

hva har du kjøpt deg nå da? hehe omega? pass deg for bimmer'n hehe

stakk du bare når du var på statoil? hehe var på vei bort jeg, så hadde du bare dratt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor singel turbo.

hva har du kjøpt deg nå da? hehe omega? pass deg for bimmer'n hehe

stakk du bare når du var på statoil? hehe var på vei bort jeg, så hadde du bare dratt hehe

Statoil? Når da? Hmm... Å ja, ja faen.. Jeg ble redd for du så så skummel ut.. hehe, neida. Måtte løpe, jobba 14timer den dagen så holdt på og dø av sult.. Next time:D

Her er nye vintervogna mi:D

IMG_8155_sized.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke helt veit hva han vil:P Men var vel kanskje snakk om å bygge dette på C20LET motor, og bestille forsterka stempler og råder hvor mine vel snart er i produksjon fra.

Men tror ikke det skulle vært noe problem og ha 2 lavt sittende turboer på V6ern, eller kompressor.

Pent lavt burny! Får håpe ikke det der blir vinter dekka dine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En turbo? Skal du ta eksos fra kun 3 stempel eller skal eksosen gå framover?

Åja, hehe nei, men orginal v6 turbo i vectra og slikt er det faktiskt sånn, høres merkligt ut, men sitter slik oppsett i vectra opc. 2.8v6 turbo, bare 3 sylindre, ene siden.

jeg har tenkt og kaste to stempler til skogen og satse på en LET motor, 4 syl rekke, Stor singel turbo, forsterka ,råder,bolter,stempler,pakninger, men dette koster mere en hva det smaker, Så driver og forhandler litt med JMA nå, Og går ut ifra at de bygger med en motor på xe block og topp, men alt denne motor byggingen er i start fasen, og enset jeg har handelt enda, er faktisk en popp off ventil :) hehe men som sakt alt er bare i planlegningsfasen enda.

Tror ikke helt veit hva han vil:P Men var vel kanskje snakk om å bygge dette på C20LET motor, og bestille forsterka stempler og råder hvor mine vel snart er i produksjon fra.

Men tror ikke det skulle vært noe problem og ha 2 lavt sittende turboer på V6ern, eller kompressor.

Pent lavt burny! Får håpe ikke det der blir vinter dekka dine :P

les hva jeg skrev til omega mann, så veit du hvor stua ligger nå. men du har sånn delevis riktig brorsan, ps slutt og plag meg og gå og legg deg nå haha den som ler sist ler best

Lenke til kommentar
Del på andre sider