Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At dette kommer å bli en litt større sak enn vanlig takst siden den har vært under ombygning og restaurering. Det kommer kanskje å bli en sak mellom forsikrings selskapene og eier, for og finne en løsning av verdi/kondemnering.

Dette er derfor det suger å kræsje med en ombygd bil, hvor mye verdi har blitt plassert i bilen.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Kjipt, fikk jo vite at taksmann på NAF mente bilen hadde en verdi på ca. 25 tusen haha blir fortsatt irritert når jeg hører det. Og ja får ta en telefon til Vetsa i morgen, Og snakke litt fornuft i dem.

Prisen på bilen min hadde han sammenlignet med en rusten 95- model som hadde gått 320 000km.. Det var den eneste han hadde funnet, men nærmest likt utstyr, Sikkert en stor rusthaug.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT, men Lakkert Juli 08?? Lakkerte ikke du den i 07 eller noe da?

LEIT med bilen! Håper det ordner seg!

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på lakken da burny ;) han har jo fått flakes i lakken nå, Han var vel litt lei den orginale lakken, dessuten hørte jeg noe med et hammer uhell på siden på bilen, og steinsprut, og noe annet små greier han skulle få bort. Keppler liker det strøkent :) men personligt synes jeg gamle fargen jeg lakka den i var fin, men men han hadde jo dette i planer hele tiden. Dette med flakes i lakken.

Leit med bilen ja, uff mega skuffet. på skranten til og bli deprimert! Har jo ordnet alt for motor ombygning, og ja skulle jobbes hard på denne i vinter, får se hva som skjer med den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo kontant oppgjør jeg er ute etter, men Skaden er dyr og reparere , og når taksen er så høye beløpet bilen er verdt, blir den bare hogget, men bilen er verdt 80-90 synes jeg nå, og det er det jeg skal kreve, Så får bare se hva de gjør. Helt opp til de, er ikke en vanlig rusten omega lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sæther! Dette ble dritpent!! Har en omega jeg skulle fått gjort litt med også. Jeg lurte på hvor du har fått tak i den stylinga du har på bilen din? + lykter vinge osv, drømmer om et slikt prosjekt!! Bra noen som tar vare på dessa gamle gode gromegane!! :) hehe.. Takker for svar!!

MVH Sindre

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sæther! Dette ble dritpent!! Har en omega jeg skulle fått gjort litt med også. Jeg lurte på hvor du har fått tak i den stylinga du har på bilen din? + lykter vinge osv, drømmer om et slikt prosjekt!! Bra noen som tar vare på dessa gamle gode gromegane!! :) hehe.. Takker for svar!!

MVH Sindre

:repost:

Hva med å søke litt kanskje på nett, og i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MVH Sindre

Her har de lykter og litt småknask til Omega :)

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/default.asp?wwwalias=gatebil

MVH Sindre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv påkjørt i ræva av en suburban, ringte forsikringsselskapet, fikk beskjed om å levere bilen til opel for rep samme dag, UTEN at noen hadde sett skaden. Fikk igjen bilen 1 uke senere, ny bakluke og fanger +++ Reperasjonen kom seg på nesten 40000. Regning sendt til suburban`s forsikringsselskap. Er det p.g.a spesiel styling at dette ikke fungerer for deg??

Omega MV6

Rekord 2000 Berlina

Ascona c cc 1,6

Rekord 2.2i CD solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de lykter og litt småknask til Omega :)

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/default.asp?wwwalias=gatebil

MVH Sindre :D

Ta det der på PM da vettu :P

Kjedlig om den blir hugget, ingen mulighet å avregistere den over vinteren, rette på skade, komme tilbake med verdens største smil som om ingenting har skjedd, og registrere så den ikke blir hugget hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv påkjørt i ræva av en suburban, ringte forsikringsselskapet, fikk beskjed om å levere bilen til opel for rep samme dag, UTEN at noen hadde sett skaden. Fikk igjen bilen 1 uke senere, ny bakluke og fanger +++ Reperasjonen kom seg på nesten 40000. Regning sendt til suburban`s forsikringsselskap. Er det p.g.a spesiel styling at dette ikke fungerer for deg??

Jeg skal ikke ha skaden reparert, jeg skal utbetalt kontatt oppgjør og jeg har ikke full kasko bare del kasko. Dette tror jeg er noen av faktorene at dette tar laaaangt tid, pluss at bilen er styllet og nylig resaurert , Så Vesta veit vel ikke helt hva de skal gjøre her.

Ta det der på PM da vettu :P

Kjedlig om den blir hugget, ingen mulighet å avregistere den over vinteren, rette på skade, komme tilbake med verdens største smil som om ingenting har skjedd, og registrere så den ikke blir hugget hvertfall.

thats the plan, samt med litt mere motor kraft en 170hk, kansje 270 ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider