Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Ja den der så i alle fall ut til å gå bra :) Så da mangler det bare å få den samme finishen på denne som på omegan da ;)

Det er helt grei. med litt lakk blir den nok bra. Og få kasta inn den nye fordelingkassa og litt annet smått, blir det nok bil av dette igjen;)

Grattis med ny maskin! =)

Takk :)

Kva skjer med omegaen då? blir det ikkje turbo likevel?:(

Omegan fikk nye lamper i dag. Hvorfor skal det ikke bli turbo motor i omegan? Mener jeg aldrig har skrevet at jeg ikke skal ha det eller ikke prøve. Men har ikke dårlig tid. Omegan kommer jeg til og ha leeeeeeeeeeenge. Så hast verk er last verk.

Grattulerer med ny Bil;)

takk takk:)

Må fortelle noe morsomt som skjedde i dag,

Kom i norby tunnelen i dag. kjørte forbi en smart roadster med 2 bærum gutter, pappa sin bil hva veit jeg. De kjørte opp på siden og skulle ha drag race. Jeg skrudde lade trykket på det værste. Vectran satt seg og dro av gårde som en rakket. Puff sa det så var smart bilen borte:)haha slakket av farta igjen, så kom dem opp på siden med 2 tommel totter og smilte fra øre til øre, Jeg tviler ikke et sekund på at det er 316hk i vectran på fult trykk, for det flytter seg noe inni hammperæva:)!! jævla gøy!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var for noen dager siden og handlet en godbil :kiss

Bilen er en Opel Omega b 2.5 v6 CD utgave, bilen har manuel kasse r25-r28 og sperrediff:boxing

Bilen har av utstyr, Sort skinn inntriør, 4 el vindu, 4 el varmeseter, 2- el stoler, El- soltak, El solgardin i bakvindu og alt det andre som er standar.

Karroseri og lakk, har sett bedre dager, mye rust, og shaby lakk, Så må hvertfall få byttet 2 dører, Og få hellakert bilen etterhvert, bilen skal få litt steinmetz plastic. Og litt små stasj.

Bilen skal få nye støtdemper og fjærer, men har ikke helt bestemt meg enda hvilket merke det blir.

Nye sorte linselykter skal monteres i dag, Og så skal jeg få kjøpt xenon innsats 12000 kevlar.

Bilen fungerer veldigt greit, går som en kule:kiss hehe,

Ellers så skal alle væsker i bilen byttes,

Har byttet olje på motor+ filter, og byttet til et konfilter.

Også har jeg byttet olje på girkasse, alt castrol av yperste kvalitet.

Diffen skal få ny olje straks den også, må bare finne ut hvordan jeg skal få ut olja da, det ikke sitter tappeplugg på diffen :boxing

Eller er bilen jungel grønn av farge og lenke armer er utslitt så klunker i forstilligen, har bestilt dette, får det og monterer det neste uke.

Her er noen bider av bilen.

87dd573c013ebda86484708c01d75165.jpg

73d90b30b7b35e91fdf055c0dd9bcbe8.jpg

854d42eaa820f81d4f1f9e78d29f4be3.jpg

9ebffb3ce805d03271bd4aba6dc1a513.jpg

8658430d26ac482ce52084ccc7139f80.jpg

Og hvis noen synes den ikke ser så ille ut, Bilder lyver

:kiss

Er det xenon i sprederne? eller hva er det for noe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider