Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil ikke kalle det og gjøre narr av han, bare gode tips til hans fordel, slik at folk ikke skal kjøre forbi han og le av han. Flyvinge er ikke og ta i litt. Slike vinger høre hjemme på japse biler ikke tyske sedaner, blir bare helt feil og ser helt jævligt ut, Og alt dette er etter min mening,. men hvis han synes det er fett, så la han ha den på da. (men folk vil le!) inkludert meg. Er veldigt ferdig med denne disuksjonen nå. Så vis det var noe mere du ville diskutere med meg anngående denne saken, send en PM, eller finn på noe annet.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt gjorde jeg noen dumt noe

 

Glemte og ta med kamera Har kuttet hjulbuer på innerkant og slipt rust og syregrunnet, lakket og stått i! Har fått lakkert skjørta og hele siden på bilen og begge hjulbuene. og vasket inni hjulbuene bak og tectylert nøye. Så nå skal det ikke subbe mer i innerkanter lengre da de er borte hehe Men får prøve og kaste opp noen bilder i morgen., Bilen ble lakket med sprayboks. da den skal til hellakering så fort jeg får tid og penger til og bruke det på den. Men senatoren står først her. Som sakt før bare bruksbil detta.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått kuttet bort innerkanter,tatt rust,syregrunnet,slipt,sparklet,primet og lakert diverese ting,Tectylert å vox behandlet buer. Lakkerte skjørta i samme farge som bilen, skal kjøpe inn et par bokser til og ta hele panseret. Begynner og ligne noe nå synes jeg :)

 

Beklager ræva bilder, ble mørkt og hadde dårligt batteri på kamera-

 

cfa65f02ea83a772a7c9126c2126565e.jpg

 

4e7849894a5b9b329abbdac1d0d87bd0.jpg

 

2f3056f312cf796bf049381dbdbac732.jpg

 

0c397381df7af4ee73cbd13fd414e71f.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår