Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når skal du lakke bakfanger da? Vi kan stikke opp til dansken sammen! ;D

det kan vi gjøre vettu. jeg må lønn først, men hadde vært digg og fått lakkert den ja,men jeg har noen andre deler jeg vil lakke også, som frontfangern og lista under lykta.

Rå Opel, Mannebil!

Sikklig Gubbe ræser hehe :P

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snart en tre år siden iallfall :) Var grombil det, men liker den nye bedre må jeg innrømme.. Litt grommere felger og mer senk på den blant annet.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vi gjøre vettu. jeg må lønn først, men hadde vært digg og fått lakkert den ja,men jeg har noen andre deler jeg vil lakke også, som frontfangern og lista under lykta.

Sikklig Gubbe ræser hehe :P

Jupp, skal ha meg en M5 list på bakluka før jeg lakker! så vi tar det som det kommer... er ingen hastesak! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snart en tre år siden iallfall :) Var grombil det, men liker den nye bedre må jeg innrømme.. Litt grommere felger og mer senk på den blant annet.

Eirik

3 år siden er det vel ja, Ja enig med deg der. Synes "nye" omegan er hakket vassere :) etter jeg fikk jobbet litt med den.

Glad jeg slipper etter-lakke dårlig lakk ;) hehe

Det er jo flott og se at du har peiling på lakk og grunnjobb. Like mye som du har peiling på sveisning Moohahahaha dukenukem

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider