Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

show_image_stream.php?bid=123082452&dx=588&dy=443

Skjer med stuket ditt på høyre bakhjul? :D hea!

 

hehe :) Må jo kjøre orginal stuk da dukenukem

 

Mye negativ camber bak eller?

 

Blir bra med pulverlakk, jeg er meget fornøyd med mine som opems fixa:)

 

Litt for negativ camber ja, Hvor mye kosta det? leverte du felga løst? fikser de litt kant kjøring, ikke noe enorme kakk, men litt smått rundt alle felgene?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med en liten burnout:) Så det var defor du kom med 15 toms pingle hjul bak:)

Hvis du ser på bildene på første siden i tråden min, ser du hvordan bakhjula skal stå. Ser det best med lettisene på. Sliter ikke dekk i det hele tatt.

 

PS

Glemte å si det til deg når jeg nevnte at min dro godt helt opp til 200, var at da kjørte jeg på E85 he he...

Endret av Sehen

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med en liten burnout:) Så det var defor du kom med 15 toms pingle hjul bak:)

Hvis du ser på bildene på første siden i tråden min, ser du hvordan bakhjula skal stå. Ser det best med lettisene på. Sliter ikke dekk i det hele tatt.

 

PS

Glemte å si det til deg når jeg nevnte at min dro godt helt opp til 200, var at da kjørte jeg på E85 he he...

 

:) Spant ut de gamle dekka, skal jo sende felga til pulverlakkering på mandag. :) Skulle jo kaste dekka uansett hehe

 

takker for handelen. fant ut at den ene døren var omlakket ned, var ikke små rust bobler , men vann bobler nede. men men ikke noe problem og fikse. Sliper ned og ser hva jeg finner av sparkel og annet på den døren, den andre var strøken. :) men manglet den ene gummi skinnen til den ene bakdøren. har ikke en slik ?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update.

 

Kjøpte i går et orginal Irmscher teak ratt :) Synes det ble kjempe pent!

 

dc8978c387abf27be98e3fa7be886f6d.jpg

 

Og kjøpte i dag av godeste Sehen ,16v travers til LET med nye motor fester og 2 rustfrie bakdører til sedan, noe jeg har lett etter i ja 1 år nå!

 

01f815d8b0bd6fa3eae17d0d6d867b08.jpg

 

Så nå blir det og få levert felgene til pulverlakk på mandag, Så blir det montering av nye dekk. Og så blir det muligens og plukke av dører, motor og bagasje lokk og Lakkere opp bilen igjen.

 

Men lurer på dette med farge da????????????????????????????

 

Kom gjerne med lakk tips!?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk den så møkegrønn, at den ser svart ut på kvelden, og skinner svakt i grønt når den kommer ut i dagslys eller solen.

Noe lignende som nova sort som har et lite blåskjer i seg, bare at du må få grønnfargen mere fram i sol/dagslys.

Tror det blir tøft :)

(savner bakdørene, snufs...)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Spant ut de gamle dekka, skal jo sende felga til pulverlakkering på mandag. :) Skulle jo kaste dekka uansett hehe

 

takker for handelen. fant ut at den ene døren var omlakket ned, var ikke små rust bobler , men vann bobler nede. men men ikke noe problem og fikse. Sliper ned og ser hva jeg finner av sparkel og annet på den døren, den andre var strøken. :) men manglet den ene gummi skinnen til den ene bakdøren. har ikke en slik ?

 

Ta bilde, så skal jeg se etter om jeg har en slik.

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bilde, så skal jeg se etter om jeg har en slik.

 

 

Det går bra. får tak i på hoggern. Du savner bakdørene ja hehe du finner sikkert et par til. Så vel 2-3 hoggere ved 3 mil raduis rundt der du bodde. Heldig sånn sett er du :)

 

 

 

 

Bare og komme me bilder på forsjellige lakk typer?? Da bilde er 1000 ganger bedre en ord.:ass:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kosta det? leverte du felga løst? fikser de litt kant kjøring, ikke noe enorme kakk, men litt smått rundt alle felgene?

 

Pulverlakken dekker over det meste, er sinnsyk tykk så de kantskadene vil du sikkert ikke se. Tror det kosta rundt 3k med sandblåsing og ja jeg leverte felgene uten dekk

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulverlakken dekker over det meste, er sinnsyk tykk så de kantskadene vil du sikkert ikke se. Tror det kosta rundt 3k med sandblåsing og ja jeg leverte felgene uten dekk

 

 

:) Leverte felgene i dag :) fant en frekk farge hehe 3250kr, leverte strippa felger løst ja:) Gleder meg nå!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår