Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden jeg bare kan laste opp 5 bilder blir det bare 5 bilder i dag dessvere :( kan komme med flere senere , hvis det er interesse?

Var og handlet litt til omegan i dag.

Lakk

Klarlakk

Harry potte ;)

Div. rør , ombygningsrør

Husker ikke alt men klarte og blåse bort litt over 2k på den i dag,

Hvertfall, planen var og få montert potta og gjort det pent og fint, Lakkere panser, nederste del av frontfanger og bakfanger, MV6 style ;) ( gjorde alt dette pluss, Monterte diode i skiltlys bak, slipte hengersfeste og malte det over med svart rustgrunning maling. Slipte også ned innerkjermen og lakket dette. ( null subbing nå :) )I morgen blir det langtur med darlingen!

5bilder,

Potta.

7d3114e62e002020357cb8a163e54a53.jpg

Så var det bare og begynne

4efecd5c420a323a56aee3f91b90a34f.jpg

c8c42f57c75c1d9cd684105d1219f0d7.jpg

Også lakking.

141bba21f09a83d558a11ff3daf915c9.jpg

Panseret ble greit til og være spray lakk. Ble veldigt pent med lakkert helt ned synes jeg,

En liten smakebit :) ble veldigt fornøyd jeg, se hvor sterk diode lyset lyser hehe :) godt natt Og takk for kjempe innsats holtman igjen.

4c9fa0794f47e1b1ce4f787412c09102.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble nice detta:) og fin lyd. mangler bare leppa forran og bak nå.

takk :)

Ja får sette på det snart. Ja ser helt greit ut :)

Blitt ålreit denna her nå! Utrolig hvor mye felgene gjør med bilen og!

:) takk, felger gjør 90% av utsendet på en bil etter min mening

Kommer snart med litt bilder, har vært på langtur med en knallbil i helga, jett hvilken bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner virkelig å bli lækker denne altså;) Ser på bildene fra da du kjøpte den og hvordan den er nå, og du har virkelig fått den til å se grom ut altså! Har du tenkt til å gjøre noe mer med den eller?

Takk :) Ja har steinmet frontfanger og bakfanger, st\ideskjørt, tenkte og smelle på dette og få den helakkert.

Tøff omega blitt nå! :) Øyelokk på omega liker jeg fortsatt ikke, men. ;)

:) takk, Øyelokk, hmm ja kansje litt enig hehe, men men synes ikke det skader utsendet, så nå sitter det der, gidder ikke og begynne og dra det av ;)

Takk for bildene bror :) var en fin og kort tur hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider