Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

må bare si en ting her..ikke for og være slem men felgene ble IKKE bra etter du pulverlakkerte dem..det ble ikke pent i mine øyne....desverre

Jeg er helt enig med deg :) slapp det går bra. Tenkte og lakke de selv når jeg får bilen tilbake ;)

PHET opel :D

Når jeg får lakkert felga og litt annet smått skal den bli bra. nå ser den helt grei ut

Du må si ifra når du kommer tilbake fra Protrim da Sæther ;) Kanskje jeg kan få sett bilen på nært hold da :)

;) Det kan vi vel få til

Liten film av BMW in action i går ;)

http://s262.photobucket.com/albums/ii112/stephaneide/?action=view&current=MOV00130.flv

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kor lenge skal protrim ha den?

Motorrommet på BMWen kom seg veldig:)

1 måned vil jeg tippe. Ja det synes jeg og! :)

Ble bra mottorrommet ;)

Men du har ikke lyst til å ta ommveien om dokka på tur hjem fra Protrim vel :) Så får du kjørt litt ekstra med bilen, også får jeg sett den live også ;)

:) takk

njaaa skeptisk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min lokale hogger i dag. :)

Og i dag hadde de jammen meg fått inn en Omega b v6 CD, Så plukket med meg kjørekomputern og TC brytern, og dekslet til hjerne/sikringsboksen da den er knekt på min. Så da får jeg håpe at alt fungerer som det skal og lyset i TC brytern funger og at det ikke er noe feil med pixlene i den Kjørekomputern jeg fant :) Nå skal jeg spise en krone is i sola :)

ffb960d18c1672a91ad00ea6852b6caa.jpg?ts=1243261473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på kjørekomp'en kan det godt hende at du ikke får opp alle parametere så ikke alt vil funke da du ikke har følere å slikt til den. med mindre du har hatt en sånn komputer før da.

Er du forresten sikker på at du vil få TC når du kjører med c20let?

Bilen er FET. men enig i at felga ikke ble helt 100. til den fargen og den senken bør du ha større felger ser det ut som.

Men du som er så glad i Steinmetz.. bestil noen skjørter fra BSbildeler. de har.

Endret av Teigland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er i utgangspunktet en CD utgave. Men satt inn en GL kjørekomputer i mens. Så jeg kunne se hva klokka var og temp. Og dette passet rett over.

Så nå skal jeg da endlig få den store kjørekomputern igjen og det skal bli godt :)

( Og når det gjelder utvendigt styling så får dere bare følge med, bilen skal til omlakk neste år. Og da har jeg de rette komponentene liggende klar til og få bilen akkuratt slik jeg vil ha den, felgene blir nok omlakkert allrede neste måned. Men er litt usikkert på dette med omlakk av pulverlakkerte deler ,om det er bare og matte ned og lakke over, eller om de må sandblåses eller noe slikt.

Og det smakte med IS ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider