Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hvordan er egentlig den seksern? Sterk? Turtallsvillig? Tørst?

Faren min har en Omega B herregårdsvogn med 2.0 16v i MINT stand og bare et par tusen på telleren, men den drikker noe helt vanvittig til å være en moderne innsprøytningsmotor. Under 1.1L på mila er umulig, det er mer enn min 240 med 2.3L og gasser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

seksern er like turtallsvillig som 4'ern.. men den er bunnsterk.. kjører min ofte ned mot 700rpm i trafikk. ekke så ille tørst.. bruker godt under mila på langkjøring. vistnok skal man klare snaut 0,7 om man er heeelt kjedelig.. kjører vel på 0,8 som regel selv.. men jeg er litt mer glad i høyre pedal.. ofte bruker den mindre enn 2,0 om du kjører i litt bakker eller med last da du kan bruke så mye lavere turtall/høyrere gir.

Er først og fremst sterk, ikke rakett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette blir enda en sorgens historie om protrim?

Faren min har en Omega B herregårdsvogn med 2.0 16v i MINT stand og bare et par tusen på telleren, men den drikker noe helt vanvittig til å være en moderne innsprøytningsmotor.

Er ikke innkjørt ennå da.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en billig bil å ha da.. Drive å bytte bil hele tia er vel ikke så gunstig..

Smålei å kjøre Caddy TDI jeg, men bruker ikke noe diesel og har AC.. Det tar den tiden det tar med Audi'n :) Litt morsommere å kjøre 400hk og 4x4 enn caddyn

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjent penger på hver bil jeg har solgt jeg :) Så går ikke i minus på det akkuratt ;)

Nei tenkte en Omega a eller en senator b faktisk, en manuel. sette på lotus fangern Og alt annet jeg har liggende, så lakkere den i lakken jeg har, Lotus omega, Så bare og tipse hvis noen veit om en slik til ja rundt 10-15 eu godkjent, og skilt.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider