Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Lenge til at bilen står tilbake på gårdsplassen?

Håper det ikke er så lenge til :oohh før vintern hvertfall så jeg kan kose litt med den da. Men har ikke hørt noe på 2-3 uker nå, så jeg hvet ikke. gidder ikke og stresse de lengre :) hehe blitt vandt med at den er borte nå liksom......

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge siden jeg har sett her inne, og kom inn nå i håp om å se noen videoer osv av bilen. Men så har du ikke fått den igjen ennå! Merker jeg ble litt småskuffa nå, hehe. Får håpe du får bilen tilbake snart og blir fornøyd med jobben de har gjort. Uten å ha lest hvert innlegg her.. Vet du hva som har tatt de så lang tid?

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett her inne, og kom inn nå i håp om å se noen videoer osv av bilen. Men så har du ikke fått den igjen ennå! Merker jeg ble litt småskuffa nå, hehe. Får håpe du får bilen tilbake snart og blir fornøyd med jobben de har gjort. Uten å ha lest hvert innlegg her.. Vet du hva som har tatt de så lang tid?

:) Tjaa...si det, jeg hvet ikke, har jo vært ferie, og de må vel ha ferie som alle andre, og de har vel litt mye og sette fingra i der oppe. Men har tatt litt lang tid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Protrim det er snakk om da.. Uten at jeg VET noenting og ikke har noen personlig erfaring med firmaet, det må jo være en grunn til at folk har vært misfornøyde med hvor lang tid de bruker. Tror du bare må dra opp dit og se selv, si hva du mener, kanskje bilen står utenfor og råtner for alt du vet. Håper ikke dette blir en av de nye skrekkhistoriene om Protrim..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har gjort noe finurlig rundt luftmassemåleren omegaen med 3.0

Kunne du har forklart litt hvordan den funker og hva du har gjort?

Tjener du mye effekt på det?

Håper på svar

Meget feit bil du har, forventer film og vinning av breisladden på rudskogen=) Hadde vært bøøst

X Vw santana cl 84

X Opel omega 2,5 95

Borgward isabella 1960 Total restaurering

Opel Omega 2.5manuell cd 95

Peugeot 406 svti 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har gjort noe finurlig rundt luftmassemåleren omegaen med 3.0

Kunne du har forklart litt hvordan den funker og hva du har gjort?

Tjener du mye effekt på det?

Håper på svar

Meget feit bil du har, forventer film og vinning av breisladden på rudskogen=) Hadde vært bøøst

hehe takk skal du ha :) På 30 bygde jeg en powerbox, og ja den fungerte meget bra! :) Ikke bremset omegan. Så veit ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, hørt noe fra protrim da?

Nei ikke enda.

Hahaha, blir vel ikke ferdig oss protrim før til sommern igjen tenker jeg...

Uansett er det ikke noe hast, har bil, og sesongen for omegan er jo straks over, så..inn i garasjen med den:zzzz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider